معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان خبر داد:

افزایش ۲ برابری تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا/مهلت ثبت نام تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۱۸:۳۹:۱۴
کد خبر: ۱۱۵۸۶۱۶
افزایش ۲ برابری تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا/مهلت ثبت نام تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: تسهیلات ویژه کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا ویروس از 6 میلیون تومان به 12 میلیون تومان افزایش داده شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، نورالله حسن زاده در جلسه بررسی مشکلات حوزه اقتصادی خوزستان با بیان اینکه مهلت نام نویسی کسب و کار های آسب دیده از کرونا استان خوزستان تا اردیبهشت ماه سال جاری انکان پذیر است، اظهار کرد: واحدهای صنفی استان در جذب تسهیلات مصوبه ستاد ملی کرونا که مختص استان خوزستان است، به دلیل پایین بودن مبلغ تسهیلات و در مواردی تعطیلی کسب و کار و عدم توانایی در بازپرداخت آن، استقبال خوبی از خود نشان نداده اند.

او با اشاره بهدو برابر شدن تسهیلات مورد اشاره، گفت: در حال حاضر میزان تسهیلات در نظر گرفته شده از ۶ میلیون تومان به ۱۲ میلیون تومان افزایش داده شده و مهلت ثبت نام برای دریافت آن تا پایان اردیبهشت ماه مجاز اعلام شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان افزود: تا امروز ۲۰۰ میلیارد تومان از ۹۰۰ میلیارد تومان مشخص شده برای این تسهیلات در استان جذب شده است.

حسن زاده بیان کرد: انتظار داریم که دستگاه ها، اتحادیه ها و بخش خصوصی در مدت زمان باقی مانده با اطلاع رسانی مناسب سعی در جبران زمان از دست رفته و جذب کامل تسهیلات در استان داشته باشند.

او اضافه کرد: کسب و کار هایی که نیاز جدی به چنین تسهیلاتی دارند، می توانند این تسهیلات را با نرخ ۱۲ درصد و مدت زمان بازپرداخت ۲۴ ماهه پس از سه ماه تنفس دریافت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در پایان با بیان اینکه مصوبه های ستاد ملی کرونا حکم قانون را دارند، تصریح کرد: چنانچه پس از ابلاغ دستور، بانک های عامل کوتاهی ای در ارایه تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا ویروس داشته باشند، سریعاً به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز