سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد:

رقابت سختی با نساجی داریم/هم قسم شده ایم تا خنده را به دل هواداران جاری کنیم

۱۴۰۰/۰۱/۱۳ - ۲۱:۱۲:۰۱
کد خبر: ۱۱۵۸۹۳۹
رقابت سختی با نساجی داریم/هم قسم شده ایم تا خنده را به دل هواداران جاری کنیم
سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: رقابت سختی با نساجی داریم. آماده مسابقه هستیم با وجود مشکلات بهانه‌ای نداریم که تلاش نکنیم و با تمام توان وارد مسابقه می‌شویم.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، داریوش یزدی امشب در نشست خبری پیش از دیدار خانگی تیمش مقابل نساجی مازندران ضمن تبریک سال نو و روز طبیعت اظهار کرد: امیدواریم همه در خانه بمانند و خوش و خرم باشند هر چند سخت است، اما بیرون آمدن از خانه هم مشکلات عدیده‌ای ایجاد می‌کند.

او گفت: برای دیدار با نساجی کاملاً  آماده هستیم. پس از چهار، پنج روز استراحت، تمرینات را آغاز کردیم و مطالب فنی، روانی و جسمانی را تا حدودی در اردوی شش روزه اهواز کار کردیم تا بازیکنان را برای ادامه رقابت ها آماده کنیم.

 سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه مسابقه سختی با یکی از تیم‌های نسبتاً خوب لیگ برتری داریم، افزود: اگر به جدول نگاه کنیم، می‌ توان گفت که رقابت سختی داریم. آماده مسابقه هستیم با وجود مشکلات بهانه‌ای نداریم که تلاش نکنیم و با تمام توان وارد مسابقه می‌شویم. کادر فنی و بازیکنان، همدل و هم‌ قسم هستیم تا از این دیدار با سربلندی خارج شویم و خنده را به دل هواداران جاری کنیم تا سال جدید را برای آنها با پیروزی آغاز کرده باشیم.

یزدی در مورد حضور بازیکنان جدید تیم در دیدار پیش رو بیان کرد: پنج بازیکن جدید جذب کردیم که اگر صلاح دیده شود از آنها استفاده خواهد شد.

 او در پایان اضافه کرد: بلبلی محروم است و به‌ جز او سایر بازیکنان امکان حضور در دیدارفردا را دارند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان افزود: امیدواریم رقابت خوبی به نمایش بگذاریم. هوادارانمان در ورزشگاه نیستند اما از آنها می‌خواهم ما را با دل خود مورد لطف قرار دهند و انرژی مثبتی به ما منتقل کنند تا با توان بیشتر و بهتری رقابت کنیم که امیدوارم با موفقیت همراه شود.

لازم به ذکر است که دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور، فردا شنبه 14 فروردین ماه از ساعت 17 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

نظر شما