ذوب آهن اصفهان ۱ - ۰ صنعت نفت آبادان؛

۸ هفته بدون بُرد- ۵ هفته بدون گل زده/شکست صنعت نفت در فولاد شهر

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۸:۴۵:۱۸
کد خبر: ۱۱۵۹۴۳۱
۸ هفته بدون بُرد- ۵ هفته بدون گل زده/شکست صنعت نفت در فولاد شهر
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز مهمان تیم ذوب آهن اصفهان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور در اولین دیدار سال 1400، امروز 14 فرودین ماه مهمان تیم ذوب آهن اصفهان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

تیم صنعت نفت آبادان که از هجده دیدار قبلی خود 6 برد، 7 تساوی، پنج باخت و 25 امتیاز کسب کرده بود، در اولین دیدار از سال 1400 به دنبال یک پیروزی خارج از خانه بود.

ایندیدار از همان ابتدا هجومی و جداب آغاز شد و هر دو تیم بارها صاحب موقعیت هایی بودند که البته سهم اصفهانی ها بیشتر بود تا اینکه در دقیقه 38 صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند. در این صحنه فرشاد محمدی مهر پشت توپ قرار گرفت و با یک شوت زیبا توانست روازه حامد فلاح زاده را باز کند و اولین و تنها گل این دیدار را به ثمر برساند.

نیمه دوم این دیدار هم جذاب دنبال شد و هر دو تیم صاحب موقعیت هایی شدند که البته منجر به گل نشد.

در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن اصفهان به پایان رسید تا نفتی ها در اولین دیدار سال 1400 با یک شکست خارج از خانه لیگ را آغاز کنند.

صنعت نفت آبادان که به دلیل مشکلات مالی و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نتوانسته بود از این فرصت برای ترمیم تیم استفاده کند، هشت هفته بدون بُرد و پنج هفته بدون گل زده را سپری کرده است و از آن تیم شاداب با انگیزه اول فصل در این مدت خبری نسیت.

در همین راستا سید کریم پور موسوی در این دیدار حامد فلاح زاده، محمد اهل شاخه، محمد طیبی، حسین ساکی، امید خالدی، محمود مطلق زاده، حکیم نصاری(61 رحیم زهیوی)، مهدی زبیدی(46 عبدالله ناصری)، احمد شریعت زاده، طالب ریکانی(80 محمدرضا غبیشاوی) و رضا خالقی فر را برای رقابت با تیم ذوب آهن انتخاب کرده بود.

همچنین مجتبی حسینی در این دیدار ترکیب شهاب گردان، وحید محمدزاده، سید عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، رضا محمود آبادی، میلاد جهانی(81  مهرداد قنبری)، پیمان رنجبری، سینا اسدبیگی، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی مهر و مجتبی حق دوست(71 حسین شنانی) را برای رقابت با تیم صنعت نفت آبادان ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده سعاد وفا پیشه با کمک های ایوب غلامزاده، رامین بابایی و ناصر جنگی است و محسن قهرمانی نیز به عنوان ناظر دیدار حضور دارد.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 25 امتیاز موقتا در رده هفتم و ذوب آهن اصفهان با 17 امتیاز موقتا در رده چهاردهم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز