رییس هیات بازرسی انتخابات خوزستان خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی و توجیهی هیات های بازرسی انتخابات استان خوزستان

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۵:۱۷
کد خبر: ۱۱۶۰۴۱۳
برگزاری دوره آموزشی و توجیهی هیات های بازرسی انتخابات استان خوزستان
رییس هیات بازرسی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا استان خوزستان از برگزاری دوره آموزشی توجیهی ویدیو کنفرانسی برای اعضای این هیات در سراسر استان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، رسول امیری امروز دوشنبه 16 فرودین ماه اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح دانش و توان هیات های بازرسی انتخابات استان خوزستان دوره آموزشی و توجیهی به صورت ویدیو کنفرانس از ساعت ۹ صبح با محوریت برگزاری انتخاباتی سالم و رعایت اصل بی طرفی و امانت داری اعضای بازرسی انتخابات و به منظور فراهم نمودن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌ رو برگزار شد.

او تاکید کرد: با توجه به ضرورت اشراف اعضای هیات بازرسی به شرح وظایف خود و بازرسان زیر مجموعه در این دوره، تلاش شد تمامیه مباحث ضروری اعم از؛ شرح وظایف هیات بازرسی، نحوه استفاده از سامانه جامع انتخابات، روند اجرای انتخابات، نحوه رسیدگی به شکایت و گزارش های مردمی، نحوه پیشگیری از وقوع تخلف انتخاباتی، تکالیف بازرسان شعب و آنچه که یک بازرس انتخابات باید بداند، آموزش داده شود.

رییس هیات بازرسی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا استان خوزستان در پایان افزود: تا شروع روند انتخابات به طور مستمر دوره های آموزشی برای هیات های بازرسی و سایر بازرسان را در دستور کار قرار داده ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز