مربی تیم فولاد خوزستان بیان کرد:

مسابقه با السد سخت ترین رقابت مرحله گروهی ما است/فولاد تیم با نظمی است و برای موفقیت تلاش می کند

۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۰:۲۷:۵۱
کد خبر: ۱۱۶۴۷۲۶
مسابقه با السد سخت ترین رقابت مرحله گروهی ما است/فولاد تیم با نظمی است و برای موفقیت تلاش می کند
مربی تیم فولاد خوزستان گفت: می‌دانیم گروه ما سخت‌ترین گروه است. السد و النصر جزو تیم‌های مدعی هستند که یا تجربه قهرمانی دارند یا در فینال نیمه‌نهایی بوده‌اند. ولی ما با تمام شور و هیجان برای دیدار فردا حاضر خواهیم شد. باور داریم که می‌توانیم عملکرد خوبی در این گروه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، یوسو سسما امروز سه شنبه 24 فرودین ماه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:‌ خیلی خوشحالم که از مرحله پلی‌آف عبور کردیم. مسابقه  خوبی مقابل العین انجام دادیم و پیروز شدیم. اکنون از حضور در مرحله گروهی خوشحالیم. ترجیح می‌دادیم زمان بیشتری برای رقابت فردا در اختیار داشته باشیم اما متاسفانه اینگونه نشد. الان هم بهانه‌ای نیست و فردا هم صددرصد در زمین زحمت خواهیم کشید و برای موفقیت تلاش خواهیم کرد.

او گفت: می‌دانیم گروه ما سخت‌ترین گروه است. السد و النصر جزو تیم‌های مدعی هستند که یا تجربه قهرمانی دارند یا در فینال نیمه‌نهایی بوده‌اند. ولی ما با  تمام شور و هیجان برای دیدار فردا حاضر خواهیم شد. باور داریم که می‌توانیم عملکرد خوبی در این گروه داشته باشیم.

مربی تیم فولاد خوزستان تاکید کرد: فردا سخت‌ترین رقابت خود را در مرحله گروهی انجام می‌دهیم چون هم اولین دیدار است، هم با السد قطر رقابت داریم، تیمی که مدعی قهرمانی است. بسیار بازیکنان با کیفیتی دارد چند بازیکن معروف دارد که همه می‌شناسند مثل"سانتی کازولا" البته"اکرم عفیف" نیز غایب است. بازیکنان ملی‌پوش دیگر و همچنین بازیکنان خارجی خوبی دیگری هم دارد برای ما باعث افتخار است که با تیم قدرتمند و پرستاره بازی کنیم.

سسما با اشاره به حضور ژاوی روی نیمکت السد قطر بیان کرد: همه چیز در مورد کادر فنی این تیم مشخص است ژاوی یکی از بهترین مربیان حال حاضر است که در آینده نزدیک سرمربی بارسلونا خواهد شد ولی برای ما فرقی نمی‌کند مقابل چه کادر فنی یا بازیکنانی قرار می‌گیریم. ما با تمام توان تلاش خواهیم کرد، زحمت می‌کشیم. بازیکنان ما می‌دانند که باید با اعتماد به نفس باشند و با زحمت فراوان به موفقیت برسند. مطمئنم فردا رقابت خوبی ارایه خواهیم داد ولی نتیجه مشخص نیست چه خواهد شد. سعی می‌کنیم به نحوی رقابت  کنیم که هواداران ما در فولاد خوزستان و مردم ایران به ما افتخار کنند. آنها ما را دعا خواهند کرد و ما هم قول می‌دهیم تا آخرین لحظه تلاش کنیم.

او در مورد فاصله زمانی کم بین دیدار العین امارات تا السد قطر اضافه کرد: دوست داشتیم زمان بیشتری در اختیار داشتیم و بتوانیم استراحت بیشتری کنیم اما این اتفاق نیفتاد. هر سه حریف خود را در مرحله گروهی با جزییات آنالیز کرده‌ایم و تلاش‌مان را انجام خواهیم داد.

مربی تیم فولاد خوزستان در پایان در مورد اینکه در دیدار فردا  چقدر شانس برنده شدن دارید و آیا فشاری روی تیم قرار دارد تا برنده شود، تصریح کرد: نمی‌توانم بگویم فردا شانس کم یا زیادی برای برنده شدن داریم فقط می‌توانم بگویم صددرصد بازیکنانمان تلاش می‌کنند تا در زمین موفق شوند هیچ فشاری روی ما نیست. فشار روی السد قطر است که با بودجه بیشتری بسته شده است و انتظار بیشتری از این تیم می‌رود ما هم به اندازه کافی تمرین کرده‌ایم می‌دانیم که چه می‌خواهیم و وظیفه هر کس چه چیزی است و تیم بانظمی هستیم و می‌دانیم در هر لحظه از زمین مسابقه یا تمرین دنبال چه هستیم.

لازم به ذکر است که فردا چهار شنبه 25 فرودین ماه، تیم فولاد ایران از ساعت 22:30 در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض، به مصاف تیم السد قطر خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز