امروز منتشر شد:

پیام تبریک استاندار خوزستان به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۳:۵۳:۲۶
کد خبر: ۱۱۶۴۷۷۶
پیام تبریک استاندار خوزستان به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان
استاندار خوزستان در پیامی فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی‌دشتکی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان پیامی صادر کرد و ضمن تبریک این ماه مبارک از مردم خواست نسبت به حفظ پروتکل‌های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.

متن پیام استاندار خوزستان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شَهْرُ رَمَضَانَ ٱلَّذِىٓ أُنزِلَ فِیهِ ٱلْقُرْءَانُ هُدًۭى لِّلنَّاسِ وَبَیِّنَٰتٍۢ مِّنَ ٱلْهُدَىٰ وَٱلْفُرْقَانِ

"بار دیگر ماه مبارک رمضان، ماه رحمت، مغفرت، برکت و فضیلت فرا رسید و پروردگار متعال فرصت ارزشمند معنوی عبادت، نیایش و بندگی‌‌ خالصانه را بر ما ارزانی داشت تا در ماه بهار قرآن با بهره‌گیری از تعالیم جانبخش الهی و تأسی از سیره پیامبر اکرم‌‌‌(ص) و ایمه اطهار‌(ع) جان و دل را از قید و بندها و تعلقات مادی و دنیوی آزاد سازیم و روحمان را در چشمه صاف و زلال الهی شستشو دهیم و در سایه تقوا و ایمان در مسیر رهایی و بازگشت به فطرت الهی و تقرب به سرچشمه پاکی و کمال گام برداریم.

اینجانب فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، را به همه مسلمانان جهان، به ویژه مردم متدین استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و ضمن توصیه به انجام فرائض و تکالیف دینی با رعایت کلیه ضوابط و توصیه های بهداشتی، امیدوارم به برکت عبادات، دعا و نیایش های عارفانه و بندگی خالصانه همه مؤمنان، جهان از شر ویروس منحوس کرونا پاک گردد.

قبولی طاعات و عبادات شما و توفیق سلامتی و تندرستی همگان بویژه پزشکان، پرستاران و کادر درمان و شفای عاجل بیماران را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

 

قاسم سلیمانی دشتکی

استاندار خوزستان

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز