هافبک تیم فولاد ایران بیان کرد:

اگر بدشانس نبودیم السد را با دو تا سه گل می‌بردیم/رمز موفقیت ما انسجام تیمی حول محور سرمربی است

۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۸:۰۵:۱۰
کد خبر: ۱۱۶۵۸۵۲
اگر بدشانس نبودیم السد را با دو تا سه گل می‌بردیم/رمز موفقیت ما انسجام تیمی حول محور سرمربی است
هافبک تیم فولاد ایران گفت: منطقی نیست با توجه به قدرت رقبا وعده و وعید بدهیم اما هواداران بدانند هر آنچه در توان داریم ارایه می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار برنااز اهواز به نقل از باشگاه فولاد، زبیر نیک‌نفس که در دو دیدار گذشته فولاد جزو بازیکنان اصلی فولاد در دیدار برابر العین امارات و السد قطر بود در گفت‌وگویی به سوالاتی درباره آخرین وضعیت این تیم، دیدار برابر السد و دیدار فردای این تیم برابر الوحدات اردن صحبت کرد، که در ادامه می خوانیم.

از بازی با السد قطر شروع کنیم؛ دیداری که عملکرد عالی فولاد در نهایت با برد همراه نشد

مسابقه سختی بود. السد پر مهره‌ترین تیم فوتبال آسیاست. عجیب نیست که بگوییم السد گران‌ترین تیم قاره را در اختیار دارد اما همه دیدند که ما مقابل این تیم چه نمایشی ارایه کردیم. اگر شانس با ما یار بود می‌توانستیم با دو، سه گل این تیم را ببریم.

با برد برابر السد فقط دو دقیقه فاصله داشتید اما یک امتیاز هم نمی‌تواند نتیجه بدی باشد

با نمایشی که ارایه کردیم یک امتیاز برای السد بد نبود. آنها مدعی اصلی قهرمانی در آسیا هستند اما ما تمام فضاها را از حریف گرفتیم و با یک رقابت منسجم نقاط قوت حریف را کنترل کردیم. اگر از فرصت هایی که به وجود آوردیم، به خوبی استفاده می‌کردیم، الان سه امتیاز در حساب ما بود. در دقایق پایانی یک لحظه از دفاع غافل شدیم و باعث شد تا مجازات شویم و مسابقه برده را با تساوی عوض کنیم. فکر می‌کنم السدی‌ها باید از این تساوی شاد باشند. بودجه آن‌ها چند برابر بودجه تیم ما بود و ما حتی نمی‌توانستیم از فرصت نقل و انتقالات نیم فصل هم استفاده کنیم. با این حال با آنالیز و کار شبانه‌روزی که کادر فنی‌مان انجام داده بود، زاویه تاریکی از این تیم برای ما وجود نداشت و همه چیز را درباره السد می‌دانستیم.

البته تساوی در دیگر دیدار شرایط یکسانی را در این گروه بین هر چهار تیم بوجود آورده است

به هر حال این دیدار به پایان رسید. نتیجه باید طور دیگری رقم می‌خورد و ما به دلیل نمایشی که ارایه کردیم و برتری‌مان از نتیجه راضی نیستیم. تا دقیقه پایانی جنگیدیم، با قلب‌مان رقابت کردیم اما در نهایت قسمت نبود پیروز شویم. تلاش کردیم دستورهای آقای نکونام را در تمام دقایق دیدار اجرا کنیم تا هواداران‌مان به تیم‌شان افتخار کنند.

تو به عنوان عضو تیمی که در دو دیدار اخیر چشم‌های آسیا را به خود خیره کرده دلیل این نمایش‌های اخیر تیم‌تان را چه می‌دانی؟

اگر بخواهم در یک کلمه بگویم، اتحاد و انسجام تیمی. تیم ما بسیار منسجم و متحد است. در فولاد رفاقت حرف اول و آخر را می‌زند. کل تیم حول محور سرمربی تیم متحد هستند. این ویژگی اصلی فولاد است و اگر دنبال دلیل موفقیت‌های اخیر فولاد در این یکی دو فصل هستید، باید بگویم به جز مسایل فنی، همین اتحاد تیم را به این شرایط رسانده است.

اگر حرفی باقی مانده می‌شنویم

از انرژی مثبت و دعای هواداران و مردم ایران ممنونیم. چیزی که می‌توانیم به آنها قول بدهیم این است که برای شادی آن‌ها از جان مایه می‌گذاریم. با توجه به قدرت رقبا و مشکلاتی که مثل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات داشتیم تنها قولی که می‌توانیم این است که مثل دو دیدار قبل هر آنچه در توان داریم، ارایه کنیم. پنج دیدار دشوار دیگری پیش‌رو داریم. آقای نکونام می‌گوید باید طوری رقابت کنیم که وقتی داور سوت پایان را به صدا در می آورد، جدا از نتیجه‌ای که کسب می‌شود سرمان را بالا بگیریم. اکنون تمام تمرکز و فکرمان روی دیدار بعدی برابر الوحدات اردن است تا بتوانیم یک نمایش خوب و کامل را ارایه کنیم و برای موفقیت و سه امتیاز بجنگیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز