سرپرست فرمانداری شادگان تاکید کرد:

سهل انگاری در اجرای مصوبه های شورای سلامت پذیرفتنی نیست/ضرب الاجل یک ماهه به شهرداری و بخشداری ها در موضوع سگ های بلاصاحب

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۲:۰۸
کد خبر: ۱۱۶۸۶۴۴
سهل انگاری در اجرای مصوبه های شورای سلامت پذیرفتنی نیست/ضرب الاجل یک ماهه به شهرداری و بخشداری ها در موضوع سگ های بلاصاحب
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: اهمیت سلامت جامعه محل تردید و مناقشه نیست بنابراین هر گونه سهل انگاری در اجرای مصوبه های شورای سلامت این شهرستان غیرقابل پذیرش است.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور امروز چهار شنبه یکم اردیبهشت ماه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شادگان که در سالن اجتماع های فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به مشکلات بهداشتی که در سطح شهر و روستاهای شادگان وجود دارد، سلامت مردم باید مورد توجه قرار گیرد.

او گفت: اهمیت سلامت جامعه محل تردید و مناقشه نیست بنابراین هر گونه سهل انگاری در اجرای مصوبه های شورای سلامت این شهرستان غیرقابل پذیرش است.

سرپرست فرمانداری شادگان ضمن تاکید مجدد بر اجرای مصوبه های این جلسه، خواستار توجه بیشتر اداره ها و دستگاه های زیربط در ارتباط با موضوع های دخیل در امر سلامت مردم و خواستار تشدید نظارت و افزایش پیگیری های دستگاه های مرتبط با مقوله ی سلامت، به ویژه شبکه بهداشت و درمان شد.

نماینده عالی دولت در شادگان با بیان اینکه سلامت  شهروندان  برای ما از هر مساله دیگری مهم تر است، افزود: اداره ها و افراد متخلف در خصوص شیوع کرونا و سلامت شهروندان توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان به مراجع قضایی معرفی شوند.

صبری پور در پایان با تاکید در راستای ارتقای کیفی آب شرب شهرستان بیان کرد: کلر زنی شبکه های آبرسانی در سطح شهرها و روستاهای تابعه باید به صورت منظم و مستمر ادامه یابد و اداره آب و فاضلاب شهرستان  موظف است نسبت به مرتفع نمودن مشکلات مربوط به آب و فاضلاب در زمینه کلر صفر، بالازدگی فاضلاب و روستاهای فاقد لوله کشی آب در اسرع وقت اقدام نمایند.

سرپرست فرمانداری شادگان در پایان اضافه کرد: بخشداری‌ها و شهرداری‌های شهرستان از جمع آوری سگ‌های بلاصاحب گزارش قابل قبولی ارایه نداده‌اند که به آنها برای ارایه این گزارش ضرب الاجل یک ماهه داده می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز