نفت مسجدسلیمان ۱ - ۰ مس رفسنجان؛

فکری اولین ۳ امتیاز را در مسجدسلیمان دشت کرد/شکست مسی ها در شهر نفتی ها

۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۰:۱۵
کد خبر: ۱۱۶۹۰۸۱
فکری اولین ۳ امتیاز را در مسجدسلیمان دشت کرد/شکست مسی ها در شهر نفتی ها
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امشب میزبان تیم مس رفسنجان بود و توانست با یک گل مهمانش را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان امشب دوم اردیبهشت ماه از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور میزبان تیم مس رفسنجان بود که در پایان توانست مهمان خود را با یک گل شکست دهد و به سه امتیاز خانگی دست یابد.

تیم نفت مسجدسلیمان از بیست دیدار قبلی خود چهار برد، 9 تساوی، هفت باخت و 21 امتیاز کسب کرده بود و در اولین دیدار خانگی خود با حضور محمود فکری به دنبال کسب پیروزی بود.

هر دو تیم در نیمه اول این دیدار موقعیت هایی را ساخته و پرداخته کردند اما منجر به گل نشد و در پایان 45 دقیقه با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم این دیدار با رقابت هجومی تر تیم نفتی ها آغاز شد و بلاخره طلسم این دیدار در دقیقه 59 با گلزنی ساسان حسینی شکسته شد. در این صحنه پاس سیروان قربانی به ساسان انصاری رسید و این بازیکن که در محوطه جریمه حاضر شده بود، با هدف گلزنی توپ را شوت کرد که پس از برخورد به هومن ربیع زاده توپ وارد دروازه مسی ها شد و شاگردان فکری یک بر صفر از مهمان خود پیش افتادند و در نهایت این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.

به این ترتیب نفتی های مسجدسلیمان در اولین دیدار خانگی خود با حضور محمود فکری به عنوان سرمربی، توانستند به سه امتیاز شیرین دست یابند.

محمود فکری در این دیدار فرهاد مجدکرمانشاهی، بهروز نوروزی‌فرد، سیروان قربانی، میثم تهی‌دست، مجتبی مقتدایی، نیما انتظاری، مهران امیری، سجاد جعفری(85 مسلم مجدمی)، فرید بهزادی‌کریمی، محمد بلبلی(67 فردین رابط) و ساسان حسینی(67 محمدمهدی محبی) را برای رقابت با رفسنجانی ها انتخاب کرده بود.

همچنین محمد ربیعی در این دیدار ترکیب داوود نوشی‌صوفیانی، هومن ربیع‌زاده، حامد نورمحمدی، حسن جعفری(90 حسین کریم زاده)، عقیل کعبی، مهدی کیانی، مهرداد رضایی(68 مهرداد آوخ)، قائم اسلامی‌خواه، ، محسن آذرباد، محمدرضا سلیمانی و فراز امامعلی(83 سجاد آشوری) را برای رقابت با تیم نفت مسجدسلیمان ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده حسن اکرمی با کمک های محمدرضا منصوری، هادی طوسی و امید سعیدفر بود و محسن قهرمانی نیز به عنوان ناظر دیدار حاظر بود.

در این دیدار عقیل کعبی(25) و هومن ربیع زاده(72) از مس و ساسان حسینی(36) از نفت مسجدسلیمان با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 24 امتیاز موقتا در رده 12 و تیم مس رفسنجان با 28 امتیاز موقتا در رده ششم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز