رییس مرکز بهداشت شادگان بیان کرد:

عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی برخی اصناف در شادگان

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۵:۰۲
کد خبر: ۱۱۷۰۸۳۶
عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی برخی اصناف در شادگان
رییس مرکز بهداشت شادگان گفت: در حال حاضر هنوز هم برخی از اصناف این شهرستان محدودیت‌ها را رعایت نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، نکیسا خسروی امروز با بیان اینکه اگر دستورالعمل های بهداشتی رعایت نشود و شیوع ویروس کرونا اوج بگیرد بدون تردید محدودیت ها بازمی گردد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه ظرفیت‌های بازرسی اصناف را به کار گرفته‌ایم تا اجرای دستورالعمل ها برای صنوف در این شهرستان به درستی انجام شود.

او با بیان اینکه هنوز هم برخی اصناف محدودیت‌ها را رعایت نمی‌کنند، گفت: از طریق تیم‌های بازرسی، تذکرهای لازم داده می شود و بر اعمال محدودیت‌ها نظارت داریم که امیدواریم اصناف و هنجارشکنان با رعایت مسایل بهداشتی در کاهش آمار کرونا مؤثر باشند.

رییس مرکز بهداشت شادگان با بیان اینکه تا زمانی که واکسیناسیون عمومی نداشته باشیم استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ساده‌ترین؛ ارزان‌ترین و مؤثرترین شیوه برای مبتلا نشدن به کرونا است، افزود: در حال حاضر هنوز هم برخی از افراد متناسب با مقررات محدودیت‌ها را رعایت نمی‌کنند.

خسروی در پایان بیان کرد: مردم شادگان می توانند در صورت مشاهده رعایت نشدن دستورالعمل های  بهداشتی توسط اصناف، این موضوع را از طریق سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع‌رسانی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز