مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

مصمم هستیم در دیدار با آلومینیوم به نتیجه دلخواه دست یابیم/پایان مشکلات صنعت نفت و آغاز حضور متفاوت تیم در ادامه رقابت ها

۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۲۲:۵۸:۱۰
کد خبر: ۱۱۷۵۶۸۰
مصمم هستیم در دیدار با آلومینیوم به نتیجه دلخواه دست یابیم/پایان مشکلات صنعت نفت و آغاز حضور متفاوت تیم در ادامه رقابت ها
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از دیدار فردا تمام کادر فنی و بازیکنان با یک نگاه دیگری وارد مسابقه ها خواهند شد و من خوش بین هستم بتوانیم مشکل های پیش آمده را مرتفع کنیم.

به گزاش خبرنگار برنا از آبادان، غلامحسین پیروانی امشب با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک، اظهار کرد: آلومینیوم اراک تیمی است که خودش را در جدول پیدا کرده و شرایط مناسبی دارد. ما هم با توجه به مسایلی که در هفته‌های اخیر گریبانگیرش بودیم و همه واقف هستند و نیاز به توضیح ندارد در هفته گذشته تمرین های خوبی را پشت سر گذاشتیم.

او با بیان اینکه آماده هستیم به شرایط خوبی که در نیم فصل اول داشتیم، ادامه بدهیم و وضعیت خود را در جدول سر و سامان ببخشیم، گفت: وقفه ها و زمانبندی دیدارها اجتناب‌ناپذیر است. بازیکنانی داریم که مصدوم هستند و در این بارقابت نمی توانیم از آن ها استفاده کنیم. جوان های بسیار خوبی داریم و یکی دو جوان دیگر هم به ما اضافه خواهند شد که امیدواریم با تلفیقی از جوانان و با تجربه ها بتوانیم نتیجه مناسب کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص اینکه تیمش چند هفته متمادی است که گل نزده و با توجه به اینکه فردا آلومینیوم اراک بسیاری از بازیکنان خود را در اختیار ندارد و آیا می‌توانند فردا گلزنی خود را احیا کنند، افزود: هواداران حق دارند و صحیح می فرمایند. ما هفته های زیادی است که متاسفانه نتوانستیم گل بزنیم. اما وقتی تیمی توپ را در محوطه جریمه می برد و فرصت گلزنی ایجاد می کند و نمی تواند گل بزند و ضمن اینکه مشکلات تاکتیکی ندارد، برمی‌گردد به مسایل روانی و روحی بازیکنان که حالا من دیگر نمی خواهم به آن بپردازم. خوشبختانه تمام مشکل ها حل شده است و امیدوار هستیم که با تمرین های منظم به مسابقه ها برگردیم و فردا بتوانیم هم به گل برسیم هم نتیجه مورد دلخواه را کسب کنیم،

پیروانی در خصوص مشکلات صنعت نفت و این که آیا آنها از این بحران خارج می شوند، توضیح داد: در هر حال تیم ما امسال تیم جدیدی است. بسیاری از بازیکنان را تازه وارد تیم کردیم. در دیدارهای اخیر به جز یکی دو مسابقه در رقابت های دیگر مستحق شکست نبودیم. ما در بسیاری از مسابقه ها به لحاظ آماری کیفیت خوبی داشتیم. در سه دیدار با سپاهان، پرسپولیس و پدیده مشهد خوب رقابت کردیم. بسیاری از تیم ها که در آسیا حرفی برای گفتن دارند در مقابل تیم ما حتی یک فرصت گلزنی هم نداشتند. ما در خیلی از رقابت ها خوب عمل کردیم ولی متاسفانه نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم. از دیدار فردا تمام کادر فنی و بازیکنان با یک نگاه دیگری وارد مسابقه ها خواهند شد و من خوش بین هستم بتوانیم مشکل های پیش آمده را مرتفع کنیم.

او ادامه داد: هدف اصلی ما کسب رتبه تک رقمی است. دیدارهای سخت خودمان انجام دادیم و رقابت های پیش رو بیشتر آنها با تیم‌های ساده‌تری هستند که امیدواریم نتیجه بگیریم. هر چند که آن مسابقه ها هم شرایط خاص خودشان را دارد.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان بیان کرد: مشکلات عدیده ای داشتیم و نتوانستیم تیم را به خوبی تقویت کنیم. برخی از بازیکنانی که به تیم اضافه شدن برای ما خوب کار کردند. اما تمام بازیکنان مد نظر خود را نتوانستیم جذب کنیم. امیدوار هستم و این قول را می‌دهم که بتوانیم در ادامه مسابقه ها نتایج خیلی بهتری کسب کنیم.

لازم به ذکر است که دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر، فردا شنبه از ساعت 21:15 دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان رقابت خود را برگزار خواهند کرد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز