نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:

زمینه استخدام"کارنامه سبزها" فراهم خواهد شد

۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۴:۳۶
کد خبر: ۱۱۷۵۹۴۶
زمینه استخدامکارنامه سبزها فراهم خواهد شد
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم در مجلس با توجه به شرایط استخدامی و بررسی دقیق موضوع، زمینه را برای حل مشکل قبول شدگان آزمون دستگاه‌های اجرایی یعنی"کارنامه سبزها" فراهم خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، سید لفته احمدنژاد امروز با بیان اینکه در بخش آموزش و پرورش با مشکلات بسیاری مواجه هستیم، اظهار کرد: در کنار کمبود بودجه های عمرانی و زیرساخت‌های بعضا فرسوده آموزشی، در بحث نیروی انسانی نیز با کمبودهای بسیاری مواجهیم.

او گفت: یکی از راه‌های رفع کمبود معلم در مناطق کم برخوردار، تعیین تکلیف نیروهای غیر رسمی در آموزش و پرورش از قبیل حق التدریس، خرید خدماتی و نهضتی است.

نماینده مردم خرمشهر و مینو شهر در مجلس شورای اسلامی از تلاش همکاران مجلس برای حل مشکل افراد موسوم به"کارنامه سبزها" خبر داد و افزود: بسیاری از جوانان هستند که با تلاش و کوشش و قبولی در آزمون های تخصصی و همچنین داشتن صلاحیت‌های لازم به دلیل مصاحبه و کمبود ظرفیت‌های جذب مختص به شهرهایشان، از استخدام در آموزش و پرورش جا مانده اند که ما در مجلس بنا داریم که از تضییع شدن زحماتشان جلوگیری کنیم.

احمد نژاد بیان کرد: بسیاری از این داوطلبان فقط به دلیل پایین بودن ظرفیت تعیین شده و عدم جذب و افزایش سن شرایط شرکت در آزمون های استخدامی را ازدست می دهند، که بی انصافیست.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس یازدهم در پایان اضافه کرد: نمایندگان مردم در مجلس با توجه به شرایط استخدامی و بررسی دقیق موضوع، زمینه را برای حل مشکل قبول شدگان آزمون دستگاه‌های اجرایی یعنی"کارنامه سبزها" فراهم خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز