صنعت نفت آبادان ۰ - ۱ آلومینیوم اراک؛

صنعت نفت به آلومینیوم کرونا زده هم باخت/فاجعه نفتی با وضعیت قرمز

۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۲۲:۴۵:۰۳
کد خبر: ۱۱۷۶۲۴۲
صنعت نفت به آلومینیوم کرونا زده هم باخت/فاجعه نفتی با وضعیت قرمز
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امشب میزبان تیم آلومینیوم اراک بود که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفرنتیجه را به مهمانش واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور، امشب 18 اردیبهشت ماه میزبان تیم آلومینیوم بود که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود مهمان اراکی به پایان رسید.

تیم صنعت نفت آبادان که از بیست دیدار قبلی خود 6 برد، هفت تساوی، هفت باخت و 25 امتیاز کسب کرده بود و در این دیدار خانگی به دنبال شکست طلسم ناکامی هفته های اخیر بود.

نیمه اول این دیدار تا دقیقه 14 بدون گل پیش رفت تا اینکه در دقیقه 15 روی پاس امیر محمد هوشمند، حامد پاکدل صاحب توپ و موقعیت شد و توانست با یک ضربه چیپ از راه دور دروازه حامد فلاح زاده را باز کند و یک بر صفر آلومینیوم را در خانه نفت پیش اندازد. تلاش دو تیم برای رسیدن به گل دیگری تا پایان 45 بی نتیجه ماند و نیمه اول با برد اراکی ها به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار با رقابت هجومی نفتی ها آغاز شد و با تشخیص سرمربی چهار تغییر در تیم نیز رفته رفتته انجام شد اما شاگردان پور موسوی در نهایت نتوانستند به گل دست یابند و در خانه مغلوب اراکی هایی شدند که با بحران کرونا نیز در جدال هستند و هشت بازیکنشان به دلیل بیماری از همراهی تیم بازمانده بودند.

شرایط صنعت نفت بحران زده ایی که طی حدود 9 هفته اخیر از کسب نتیجه ناکام مانده، کمتر از وضعیت کرونایی این روزهای آبادان نیست.

در همین راستا سید سیروس پور موسوی در این دیدار حامد فلاح زاده، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، محمود مطلق زاده، طالب ریکانی، احمد شریعت زاده(54 رضا خالقی فر)، محمد حسین زواری(46 امید خالدی)، امیرحسین فرهادی(70 مهدی زبیدی)، مهدی حنفی(54 حسین بیت سعید)، عبدالله ناصری، محمدرضا غبیشاوی(54 سینا زامهران) را برای رقابت با اراکی ها انتخاب کرده بود.

همچنین علیرضا منصوریان در این دیدار ترکیب حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، امیر محمد هوشمند، محمد ایران‌پوریان، میثم مجیدی، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا، امید سینگ(82 میثم آقایی)، معین عباسیان(88 علیرضا چراغعلی)، مرتضی آقاخان(72 جابر انصاری) و حامد پاکدل(82 علیرضا منظمی)را برای رقابت با تیم صنعت نفت آبادان ارنج کرده بود.

مهدی سید علی با کمک های محمد رضا ابوالفضلی، محمد راهی و یعقوب آشوری قضاوت این دیدار و بهرام مهرپیما نیز نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

در این دیدار محمدحسین زواری(29) از صنعت نفت با کارت زرد داور جریمه شد.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با یک دیدار عقب افتاد و 25 امتیاز موقتا در رده یازدهم و آلومینیوم اراک با 32 امتیاز موقتا در رده پنجم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز