رییس پلیس شهرستان خرمشهر خبر داد:

انهدام باند ۵ نفره سارقان مسلح با ۲۱ فقره سرقت

۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۹:۱۷
کد خبر: ۱۱۸۱۹۳۷
انهدام باند ۵ نفره سارقان مسلح با ۲۱ فقره سرقت
فرمانده انتظامی خرمشهر از انهدام باند سارقان مسلح با 21 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر به نقل از پلیس، سرهنگ فرشاد کاظمی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت مسلحانه و عادی خودرو، منزل، موتورسیکلت و تلفن همراه با شیوه و شگرد یکسان در شهرستان خرمشهر، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با کار تخصصی و تحقیق های اطلاعاتی اعضای یک باند پنج نفره را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی چند عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر افزود: متهمان در تحقیق های پلیس به 21 فقره سرقت از قبیل 10 فقره سرقت مسلحانه و 11 فقره سرقت عادی اعتراف کردند.

کاظمی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد پنج دستگاه خودروی سواری سرقتی، دو قبضه سلاح جنگی، یک قبضه سلاح شکاری و مقادیری زیادی اموال مسروقه از قبیل 15 دستگاه تلفن همراه، لوازم آشپزخانه، یک دستگاه کولر دو تیکه، یک دستگاه تلویزیون ال ای دی، یک دستگاه پرچ پلاک و یک عدد شاه کلید برای باز کردن درب خودروها در زمان سرقت کشف شد.

رییس پلیس خرمشهر در پایان اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز