استاندار خوزستان بیان کرد:

مدیری که به تعهد خود عمل نکنند به دادگستری معرفی می شود / آغاز عملیات اجرایی جاده اهواز- ایذه و لردگان به زودی با حضور مسوولین ملی

۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۷:۱۸
کد خبر: ۱۱۸۱۹۶۰
مدیری که به تعهد خود عمل نکنند به دادگستری معرفی می شود / آغاز عملیات اجرایی جاده اهواز- ایذه و لردگان به زودی با حضور مسوولین ملی
استاندار خوزستان گفت: از امروز هر تعهدی که مدیران برای اجرای پروژه ها بدهند و صورت جلسه شود در صورتی که در موعد مقرر تعهد داده شده محقق نشود و بر اساس نظر کارگروه فنی ثابت شود تعلل رخ داده غیر موجه است، مدیر مربوطه به دادگستری و دادستانی معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی امروز در نشست مشترک شورای برنامه ریزی استان و کمیته برنامه ریزی شهرستان ایذه اظهار کرد: پیرو جلسه ای که قبل از عید در ارتباط با بررسی مسایل و پروژه های شهرستان ایذه با حضور نماینده مجلس و مدیران استانی داشتیم، امروز جلسه مشترک شورای برنامه ریزی استان و کمیته برنامه ریزی شهرستان در ایذه تشکیل شد و چند پروژه اساسی مورد بررسی قرار گرفت.

او گفت: پروژه ها در زمینه آب شرب دهدز و روستاهای اطراف و همچنین شهر ایذه و روستاهای اطراف آن بود و با تدوین جدول زمانی مشخص تصمیم هایی اتخاذ شد و مدیران تعهد کردند که در زمان تعیین شده پروژه ها به ثمر برسد.

استاندار خوزستان افزود: از امروز هر تعهدی که مدیران برای اجرای پروژه ها بدهند و صورت جلسه شود در صورتی که در موعد مقرر تعهد داده شده محقق نشود، مشروط به اینکه ثابت شود تعلل رخ داده بر اساس نظر کارگروه فنی به دلایل غیر موجه بوده، مدیر مربوطه به دادگستری و دادستانی معرفی خواهد شد.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: برای اجرای پروژه آبرسانی دهدز و ایذه فرماندار و مدیران راهکار میانه ارایه دادند و قرار شد در طول یک هفته کار کارشناسی انجام شود که اگر قابل اجرا بود آن را اجرا کنیم تا سریع تر مشکل آب برطرف شود.

نماینده عالی دولت اضافه کرد: در ارتباط با جاده ها توسط اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مباحث خوبی مطرح شد. از مهمترین مباحث جاده ایذه-دهدز-لردگان بود که در چهار یا پنج واریانت اداره کل راهداری عملیات را شروع کرده که مجموعا ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر را تحت پوشش قرار می دهد.

او ادامه داد: کار بزرگی که در دست پیگیری است پروژه ساخت جاده اهواز-ایذه-لردگان است که مسیر آن به چهارمحال و اصفهان می رسد و به زودی عملیات اجرایی آن با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، وزیر راه و شهرسازی و سایر مسوولان ملی و استانی آغاز خواهد شد.

استاندار خوزستان در پایان تصریح کرد: منابع مالی خوبی برای این پروژه در نظر گرفته شده، از جمله استفاده از ماده ۵۶ و مشارکت بانک رفاه و بودجه مصوب مجلس که جمعاً حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه امسال این پروژه است؛ بخش مهمی از این پروژه تونل سازی است که حدود ۲۶ تا ۲۷ کیلومتر را شامل خواهد شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز