استاندار خوزستان بیان کرد:

نظارت مستمر تا ثبات قیمت و افزایش عرضه کالاهای اساسی در خوزستان

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۱۱:۴۹:۳۷
کد خبر: ۱۱۸۲۶۹۳
نظارت مستمر تا ثبات قیمت و افزایش عرضه کالاهای اساسی در خوزستان
استاندار خوزستان گفت: برای برخی از کالاهای اساسی همچون سیمان عرضه و فروش جدید در سطح شهر ایجاد کردیم که پس از آنالیز قیمت به حدود ۳۶ هزار تومان رسید و در حال نظارت هستیم که این ثبات در قیمت تداوم داشته باشد‌ و به وفور در اختیار مردم قرار داده شود.

ه گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی امروز یکشنبه دوم خرداد در پایان بازدید از انبارهای کالاهای اساسی، کارخانجات تولید روغن و صنایع جانبی مستقر در اداره کل بنادر و دریانوردی بندر امام خمینی(ره) که با حضور بابک دین پرست معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور انجام شد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: جلسه های ستاد تنظیم بازار استان تقریبا به صورت هر هفته در حال برگزاری است و در ذیل این ستاد کمیته های مختلفی را تشکیل دادیم و در رده بعدی این ساختار هم گروه های نظارتی شامل بازرسین صنوف، تعزیرات و صمت و در کنار آنها دادستانی و بسیج نیز حضور دارند.

او گفت: ما برای برخی از کالاهای اساسی همچون سیمان، عرضه و فروش جدید در سطح شهر ایجاد کردیم که پس از آنالیز دقیق، قیمت به حدود ۳۶ هزار تومان رسید و در حال نظارت هستیم که این ثبات در قیمت تداوم داشته باشد‌ و به وفور در اختیار مردم قرار داده شود.

استاندار خوزستان افزود: در خصوص مرغ نیز که در ماه رمضان کمبود داشتیم و اکنون هم تا حدی این کمبود وجود دارد، در عین حال با بهره برداری از جوجه ریزی های صورت گرفته و همچنین کاهش مصرف نسبت به ماه مبارک رمضان و واردات از استان های دیگر و نظارت قوی تری که صورت گرفته، وضعیت رو به بهبودی و ثبات است.

نماینده عالی دولت در پایان بیان کرد: در خصوص تامین شکر، روغن و سایر کالاها نیز مشکل خاصی نداریم اما در نحوه توزیع شاید مشکل داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز