جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان خبر داد:

کشف بیش از ۵۶۰۰ کیلوگرم مرغ احتکار شده در مسجدسلیمان

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۱۲:۰۲:۳۶
کد خبر: ۱۱۸۲۷۰۷
کشف بیش از ۵۶۰۰ کیلوگرم مرغ احتکار شده در مسجدسلیمان
جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان از کشف پنج تُن و 616 هزار کیلوگرم مرغ احتکار شده در انبارهای یکی از مرغداری های شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان به نقل از پلیس، سرهنگ یدالله امیری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مرغ کشتار روز در یکی از مرغداری‌های مسجدسلیمان با هدف توزیع مرغ با قیمت بالاتر از نرخ مصوب، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با هماهنگی مرجع قضایی پس از حضور در محل و محرز شدن صحت موضوع، از محل های مورد نظر بازرسی کرده که طی آن مقدار پنج تن و 616 هزار کیلوگرم مرغ احتکار شده از انبارهای آنان کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان با اشاره به معرفی متهمان پرونده به اداره تعزیرات حکومتی برای انجام مراحل قانونی، افزود: کارشناسان ارزش این کشف را 10 میلیارد و یک میلیون و 800 هزار ریال برآورد کردند.

امیری در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هر گونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند، بیان کرد: از شهروندان می خواهیم، در صورت اطلاع از قاچاق و احتکار کالا یا هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اعلام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز