مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان خبر داد:

آغاز به کار مجدد آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در خوزستان

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۴:۴۲
کد خبر: ۱۱۸۶۸۳۴
آغاز به کار مجدد آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در خوزستان
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از آغاز مجدد فعالیت آموزشگاه های آزادی تحت نظر این اداره کل در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، عبدالنبی سواعدی امروز دوشنبه 10 خرداد ماه جاری اظهار کرد: فعالیت آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای خوزستان مشروط بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی تعیین شده و شیوه نامه فاصله گذاری اجتماعی در عرصه مهارت آموزی  پس از تعطیلی به دلیل شیوع کرونا از سرگرفته می‌شود.

او گفت: آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای موظف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی شده و باید محیط اداری و کارگاهی خود را به طور مرتب ضد عفونی کنند و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و کاهش تعداد کارآموزان می توانند فعالیت های خود را از سر گیرند.

مدیر کل فنی و حرفه ایی خوزستان افزود: این آموزشگاه ها می تواند به سبب تشابه به فعالیت کارگاه های عملی اصناف، با تعهد به رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله تامین حداقل فضای چهار متر مربع برای هر کارآموز و تهویه مناسب در فضای کار با حداکثر ۱۰ کارآموز، مصوبه های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را متناسب با رنگ بندی اعلام شده، عمل نمایند.

سواعدی در پایان بیان کرد: برنامه ریزی کلاس های تئوری برای تداوم فعالیت های آموزشی با استفاده از امکان های فضای مجازی برای آموزش مهارتی مجاز است.

لازم به ذکر است که حدود ۷۰۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در خوزستان دارای مجوز فعالیت هستند که طی سال گذشته 27 هزار و 743 نفر آموزش مهارتی در بخش های خدمات، صنعت، فرهنگ و هنر و کشاورزی به متقاضیان ارایه کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز