رییس ستاد انتخابات شهرستان شادگان بیان کرد:

امنیت و مشارکت حداکثری رویکرد مهم ستاد انتخابات شادگان است

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۰:۵۱:۳۷
کد خبر: ۱۱۸۸۳۹۶
امنیت و مشارکت حداکثری رویکرد مهم ستاد انتخابات شادگان است
رییس ستاد انتخابات شادگان گفت: رویکرد ستاد انتخابات شهرستان برگزاری انتخاباتی امن همراه با مشارکت حداکثری در فضایی رقابتی است.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور عصر امروز پنج شنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی روزهای منتهی به زمان انتخابات، جلسه های مستمری برای هماهنگی‌های بیشتر اعضا و بخش های مختلف ستاد انتخابات در حال برگزاری است و امیدواریم انتخاباتی بدون دغدغه و مشکل را در این شهرستان برگزار کنیم.

او گفت: وظیفه اصلی مجریان انتخابات شهرستان، ایجاد فضایی مناسب برای حضور با شکوه مردم در این عرصه سرنوشت ساز است.

رییس ستاد انتخابات شادگان افزود: به عنوان مجریان انتخابات تلاش خواهیم کرد که انتخاباتی سالم، قانونمند و دارای ضوابط و چارچوب در راستای معیارهای قانونی برگزار کنیم.

صبری پور در پایان بیان کرد: از رسانه‌های خبری شهرستان انتظار داریم با انتشار مطالب و خبرهای امید بخش زمینه ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنند.

لازم به ذکر است که طبق اعلام ستاد انتخابات شهرستان شادگان، 4500 نفر عوامل اجرایی، روند برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان را بر عهده دارند، همچنین 201 شعبه ثابت و سیار همزمان با برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه در شادگان دایر خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز