استاندار خوزستان بیان کرد:

"جمهوریت" و "اسلامیت" برای ما دو رکن ارزشمند هستند/با انتخابات قهر نکنیم/ مدیران تا آخرین لحظه با انگیزه بالا خدمت کنند/همه داوطلبان فرزندان این کشور هستند و هر کس رییس جمهور شود همه ما تابع نظر مردم هستیم

۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۲۲:۲۱:۴۰
کد خبر: ۱۱۸۸۸۴۴
جمهوریت و اسلامیت برای ما دو رکن ارزشمند هستند/با انتخابات قهر نکنیم/ مدیران تا آخرین لحظه با انگیزه بالا خدمت کنند/همه داوطلبان فرزندان این کشور هستند و هر کس رییس جمهور شود همه ما تابع نظر مردم هستیم
استاندار خوزستان گفت: در این انتخابات باید حضور پیدا کنیم و قهر نکنیم. بالاخره همه داوطلبان انتخابات فرزندان این نظام و کشور هستند و هر کس رییس جمهور شود همه ما تابع نظر مردم هستیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی امروز شنبه پانزدهم خرداد ماه جاری در مقدمه نشست شورای برنامه ریزی شهرستان بهبهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، اظهار کرد: امام اعتقاد عمیقی به حضور مردم در همه صحنه ها و تصمیم گیری ها داشتند و به همین دلیل بود که بر خلاف انقلاب ها و دگرگونی هایی که در خیلی از کشورها اتفاق می افتاد و ممکن بود اصلا انتخاباتی برگزار نکنند و یا اگر هم انتخاباتی برگزار می کردند معمولا پس از سه چهار سال از تثبیت نظامشان صورت می گرفت که آن هم انتخابات فرمایشی بود، اما به محض پیروزی انقلاب اسلامی رفراندوم جمهوری اسلامی برگزار شد و پس از آن هم به طور متوسط هر یک یا دو سال ما انتخابات داشتیم.

او گفت: این نشان دهنده مردم سالاری دینی و رجوع به آرای عمومی و تعیین سرنوشت مردم به دست خویش بود.

استاندار خوزستان افزود: نظام ما بر پایه"جمهوریت" و "اسلامیت" بنا نهاده شده و هر دو رکن برای ما ارزشمند هستند و دو بال حرکت قوی و عظیم جمهوری اسلامی ایران هستند و مقام معظم رهبری هم تاکید زیادی به حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب دارند.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: هرگاه مردم در صحنه حضور داشتند انقلاب ما قوی تر بود که مهمترین نمود آن در هشت سال دفاع مقدس بود که خون شهدای والامقام ما و ایثارگری آنها و استقامت خانواده گرانقدر شهدا و ایثارگران و آزادگان منجر به بیمه کشور و نظام شد.

نماینده عالی دولت در خوزستان اضافه کرد: ما در دوران مختلف در همه جنگ ها بخشی از خاکمان را از دست دادیم در حالی که در دوران دفاع مقدس اجازه جدا شدن یک وجب از خاک میهن مان را ندادیم و پس از آن هم حضور مردم موجب تقویت کشور شد و از طمع و تهدید دشمنان پیشگیری کرد و اگر این حضور مردم نبود احتمال این بود که ما هم گرفتار سرنوشت شوم برخی از کشورهای جنگ زده شویم.

او ادامه داد: این امنیت و قدرت کشور مرهون ایستادگی شهدا، حضور مردم، رهبری امام امت و جانشین صالح ایشان حضرت آیت الله خامنه ای است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: امیدوار هستیم که این نظام به راه خود با قدرت ادامه خواهد داد تا به صاحب اصلی اش حضرت امام زمان (عج) تحویل شود.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: در این انتخابات هم باید حضور پیدا کنیم و قهر نکنیم. بالاخره همه داوطلبان انتخابات فرزندان این نظام و کشور هستند و هر کس رییس جمهور شود همه ما تابع نظر مردم هستیم.

نماینده عالی دولت در استان افزود: به عنوان مسوولان استان و خدمتگذاران مردم موظف به برگزاری انتخابات سالم و پرشور هستیم و انتظار و آرزو داریم که با حضور حداکثری مردم برگزار شود و هدف ما حفظ سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم است.

استاندار خوزستان در پایان تاکید کرد: مدیران تصور نکنند که دو ماه دیگر کار دولت فعلی به پایان می رسد؛ اگر دوره مسوولیت مدیران تداوم یافت، به خدمت به مردم ادامه می دهند و اگر هم برای مدیری شرایط ادامه توفیق خدمت به مردم فراهم نشد، تا آخرین روز و لحظه و با انگیزه بالا امور پیگیری شود تا در بهترین شرایط ممکن و با افتخار در انجام تمام و کمال وظایف محوله، ادامه "مسوولیت" تحویل مدیر بعدی شود و امیدواریم خدمتگذار خوب و روسفیدی برای مردم و نظام باشیم و یک باقیات و صالحاتی برای خودمان به جا گذاریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز