رییس دادگستری شهرستان شادگان تاکید کرد:

کارمندان اداره ها در ساعت های اداری مجاز به تبلیغات برای نامزدها نیستند

۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۷:۴۷:۰۵
کد خبر: ۱۱۹۰۶۰۸
کارمندان اداره ها در ساعت های اداری مجاز به تبلیغات برای نامزدها نیستند
رییس دادگستری شهرستان شادگان گفت: کارمندان اداره ها این شهرستان اجازه هیچ گونه تبلیغات در ساعت های اداری برای نامزدها را ندارند.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، فیروز کیانپور اتابکی امروز در جلسه ستاد رسیدگی به تخلف های انتخاباتی این شهرستان اظهار کرد: مسوولان و کارمندان اداره های دولتی از ورود به ستادهای تبلیغاتی و جانبداری از کاندیدای انتخابات به خصوص در ساعت های اداری خودداری کنند.

او با اشاره به آغاز فرآیند برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: فعالیت تبلیغاتی کارمندان اداره ها در ساعت های اداری و استفاده از امکان ها و بودجه اداره ها، شرکت های دولتی، موسسه های وابسته به دولت، شهرداری ها، شرکت ها و سازمان های وابسته به آنها و نهادهایی که از بودجه عمومی استفاده می نمایند له یا علیه هر یک از نامزدها، ممنوع است.

رییس دادگستری شهرستان شادگان با اشاره به راه‌اندازی شعبه ویژه رسیدگی به تخلف های انتخاباتی در شهرستان خبر داد و افزود: با راه‌اندازی این شعبه، بررسی و رسیدگی به پرونده تخلف ها و جرایم انتخاباتی، در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

کیانپور اتابکی با دعوت از کاندیدها به رعایت اخلاق بیان کرد: کاندیداها در تبلیغاتشان تنها به ارایه برنامه‌های خود بپردازند و از انتقاد و تخریب دیگر کاندیداها پرهیز کنند.

رییس دادگستری شهرستان شادگان در پایان با تاکید بر اینکه تمامی کاندیداها باید قوانین انتخاباتی را رعایت کنند، تاکید کرد: سوء استفاده از امکان های دولتی توسط کاندیداها ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد صورت می‌گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز