رییس اداره صمت شادگان تاکید کرد:

ضرورت معافیت مالیاتی اصناف شادگان در پی شیوع کرونا

۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۸:۰۶
کد خبر: ۱۱۹۶۸۱۸
ضرورت معافیت مالیاتی اصناف شادگان در پی شیوع کرونا
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان بر ضرورت معافیت مالیاتی اصناف این شهرستان در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد.

حسن خنافره امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از شادگان با اشاره به مشکل های اصناف طی دو سال اخیر اظهار کرد: با وجود ادامه روند ابتلاء به ویروس کرونا در جامعه و متضرر شدن اصناف به دلیل تعطیلی‌های پی در پی، باید شرایط تعطیلی و رکود صنوف آسیب دیده در سال ۱۳۹۹ نیز در تعیین مالیات لحاظ شود.

او گفت: بازاریان شادگان همیشه پای کار انقلاب بوده و به شهر و همشهریان عشق می‌ورزند و این عزیزان در سخت‌‌ترین شرایط کرونایی واحدهای صنفی خود را تعطیل کرده و با تمام سختی‌ها در تامین مایحتاج مردم نقش بسزایی را ایفا کرده‌اند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان با بیان این که اصناف به لحاظ ارتباط مستقیم با مردم و دریافت بی واسطه نظر، مسایل و مشکل ها از اهمیت بسزایی برخوردار است، افزود: نقش اصناف در حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش تولید به عنوان بنگاه‌های کوچک و متوسط اقتصادی و شبکه توزیع کالا و خدمات بسیار مهم است چرا که اصناف متولی اصلی ساماندهی نظام توزیع در کشور و استان و شهرستان محسوب می‌شود لذا نقش آنها در تامین نیازمندی‌های تولید، بخش خدمات، بازرگانی و توزیع حیاتی است.

 خنافره در پایان از اصناف و بازاریان به عنوان حامیان همیشگی ارزش‌های انقلاب اسلامی یاد و بیان کرد: در کنار تمام کارکردهای اقتصادی بی‌بدیل اصناف، نباید از نقش آنان در تداوم این ارزش‌ها غافل ماند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز