صنعت نفت آبادان ۱ - ۰ سایپا؛

طلسم شکنی صنعت نفت و عبور از محدوده خطر پس از ۱۲ هفته ناکامی/دست خالی کمالوند و شاگردان در خرماپزان آبادان

۱۴۰۰/۰۴/۰۴ - ۲۱:۴۹:۵۹
کد خبر: ۱۱۹۸۰۷۳
طلسم شکنی صنعت نفت و عبور از محدوده خطر پس از ۱۲ هفته ناکامی/دست خالی کمالوند و شاگردان در خرماپزان آبادان
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور میزبان تیم سایپا بود که در نهایت توانست مهمان خود را با یک گل مغلوب کند و به سه امتیاز ارزشمند دست یابد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امشب چهارم تیر ماه جاری میزبان تیم سایپا بود که در نهایت توانست با گل دقیقه 50 طیبی بر مهمان خود چیره شود و به یک پیروزی ارزشمند دست یابد.

تیم صنعت نفت آبادان که از 23 دیدار قبلی خود 6 برد، هشت تساوی، 9 باخت و 25 امتیاز کسب کرده بود، در دیداری خانگی و حساس پس از 12 هفته ناکامی به دنبال کسب نتیجه بود.

نیمه اول این مسابقه بین دو تیم پایاپای پیش رفت و هر کدام صاحب موقعیت هایی شدند که منجر به گل نشد و در نهایت 45 دقیقه اول بدون گل به پایان رسید.

شاگردان پور موسوی که برای شکستن طلسم ناکامی های اخیر و از طرفی بقا در لیگ برتر نیاز به این سه امتیاز خانگی داشتند، نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و هجومی تر ظاهر شدند تا اینکه نفتی ها در دقیقه 49 صاحب یک ضربه کرنر شدند. در این صحنه امیر حسین فرهادی توپ را از روی نقطه کرنر ارسال کرد و توپ ارسالی را مهدی حنفی با ضربه سر به سمت دروازه زد اما به دفاع سایپا برخورد کرد و در مقابل دروازه به مهدی طیبی رسید و این بازیکن توانست توپ را در دقیقه 50 وارد دروازه سایپا کند و یک بر صفر طلایی پوشان را پیش اندازد. در ادامه توپ و میدان در اغلب لحظه در اختیار نفتی ها بود و صاحب موقعیت هایی شدند که منجر به گل نشد و در نهایت این مسابقه در فرصت پنج دقیقه وقت اضافه نیز بدون گل دنبال شد و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود طلایی پوشان به پایان رسید و با این سه امتیاز ضمن ایجاد حاشیه امن تر برای بقا در لیگ، به ناکامی های 12 هفته اخیر پایان دادند.

در همین راستا سید کریم پور موسوی در این دیدار حامد فلاح‌زاده، محمد طیبی، امید خالدی، حسین ساکی، مهدی حنفی، محمود مطلق‌زاده، حکیم نصاری(87 محمد حسین زواری)، فاخر تهامی(68 حسن بیت‌سعید) طالب ریکانی، امیرحسین فرهادی(79 امید حامدی فر) و رضا خالقی‌فر(87 سینا زامهران) را برای رقابت با شاگردان کمالوند انتخاب کرده بود.

همچنین فراز کمالوند در این دیدار ترکیب محمدحسین اکبرمنادی، حسین ماهینی، مجتبی لطفی، سعید محمدفرد(76 مهیار جباری)، کمال‌الدین نیک‌خوی، محمدصادق بارانی، سینا مریدی(76 مهرداد عبدی)، امیرحسین حسین‌زاده، مهرداد حیدری(68 حسین مالکی)، رضا جعفری(57 امیرعلی صادقی)، مجید علیاری(76 مهرداد عبدی) را برای رقابت با تیم صنعت نفت آبادان ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده رضا کرمانشاهی با کمک های قهرمان نجفی، براتعلی مولوی و میثم حیدری و نظارت بر این دیدار نیز بر عهده محسن ترکی بود.

در این دیدار محمد طیبی در دقیقه 21 با کارت زرد داور جریمه شد.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 28 امتیاز موقتا در رده هشتم و تیم سایپا البرز با 25 امتیاز در رده 13 لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز