مربی تیم فوتبال سایپا تهران بیان کرد:

چرا تیم داوری و میزبان در یک هتل اقامت داشتند/مسوولین سازمان لیگ باید پاسخ بدهند

۱۴۰۰/۰۴/۰۴ - ۲۲:۳۰:۵۸
کد خبر: ۱۱۹۸۰۸۳
چرا تیم داوری و میزبان در یک هتل اقامت داشتند/مسوولین سازمان لیگ باید پاسخ بدهند
مربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: ما فقط یک سوال داریم و بدون اینکه قصد داشته باشیم شائبه ایجاد کنیم، می خواهیم بپرسیم در شهری که سه هتل خوب وجود دارد، چرا تیم داوری و تیم میزبان باید در یک هتل اقامت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از آبادان، اصغر مازیار امشب چهارم تیرماه جاری پس از شکست تیمش در مقابل صنعت نفت آبادان با حضور در نشست خبری، ضمن تمجید از عملکرد هر دو تیم اظهار کرد: خوشحالم که هر دو تیم فوتبال بازی کردند. رقابت پایاپایی را شاهد بودیم. زمانی از دیدار در اختیار ما بود و در دقایقی صنعت نفت آبادان بهتر از ما رقابت کرد.

او گفت: ما فقط یک سوال داریم و بدون اینکه قصد داشته باشیم شائبه ایجاد کنیم، می خواهیم بپرسیم در شهری که سه هتل خوب وجود دارد، چرا تیم داوری و تیم میزبان باید در یک هتل اقامت داشته باشند. از لحاظ روانی چنین مسایلی برای فوتبال ما خوب نیست. باید خاطرمان باشد که تیم‌های میهمان همیشه یک گام از نظر میزبانی از تیم میزبان عقب‌تر هستند. این چنین مسایلی تنش زا است و قطعاً روی تیم میهمان تاثیر خواهد گذاشت و من فکر می‌کنم مسوولین سازمان لیگ باید در این خصوص پاسخ دهند.

مربی تیم فوتبال سایپا در پایان بیان کرد: وقتی که هر دو تیم فوتبال خوبی ارایه می‌کنند و فرصت های گلزنی مناسبی داشتند چرا باید با این چنین مواردی تنش‌ ایجاد کند و از لذت این فوتبال بکاهد. امیدوارم دیگر شاهد مسایل این چنینی نباشیم.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر میزبان تیم سایپا بود که در نهایت این دیدار با تک گل دقیقه 50 محمد طیبی به سود آبادانی ها به پایان رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز