فولاد خوزستان ۰ - ۰ سپاهان؛

تساوی بی وقت فولاد به نفع مدعیان/سپاهان هم به صدر جدول نرسید

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۲۱:۵۹:۴۷
کد خبر: ۱۱۹۹۱۰۳
تساوی بی وقت فولاد به نفع مدعیان/سپاهان هم به صدر جدول نرسید
تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیداری از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، امشب میزبان تیم سپاهان بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان امشب ششم تیرماه جاری از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور، میزبان تیم سپاهان بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم فولاد خوزستان از 23 دیدار قبلی خود هشت برد، 10 تساوی و پنج باخت و کسب 34 امتیاز در جایگاه هفتم لیگ برتر جای گرفته و برای ماندن در کورس قهرمانی نیازمند این برد خانگی بود.

نیمه اول این دیدار با تساوی صفر - صفر به پایان رسید. در نیمه دوم نیز هر دو تیم صاحب موقعیت هایی شدند اما در نهایت منجر به گل نشد و این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و فولاد از دیدار خانگی خود به حداقل امتیاز قناعت کرد. از طرفی با این نتیجه سپاهان نویدکیا نیز نتوانست صدر جدول را از پرسپولیس پس بگیرد و در رده دوم باقی ماند.

در همین راستا جواد نکونام در این دیدار احسان مرادیان، سعادت حردانی، وحید حیدریه، موسی کولیبالی، سینا شاه‌عباسی، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده، محمد رضاعباسی(87 مهران درخشان مهر)، آیاندا پاتوسی(91 میری)، ساسان انصاری و فرشاد احمدزاده را در ترکیب اصلی خود قرار داده بود.

همچنین محرم نویدکیا با ترکیب پیام نیازمند، ولسیانی، محمد نژاد مهدی، دانیال اسماعیلی فر، امید نورافکن، محمد کریمی، سروش رفیعی، احسان حاج صفی(85 محمدرضا خلعتبری)، محمدرضا حسینی، محمد محبی(85 یاسین سلمانی) و سجاد شهباززاده(79 کی‌روش استنلی) را برای رقابت با تیم فولاد ارنج کرده بود.

مرتضی منصوریان به همراه جعفر مهاجر، امین زاهدی و علی ابراهیمی گروه داروی این دیدار را تشکیل داده بودند.

در این دیدار محمد محبی از سپاهان(81) و محمد کریمی(96) از سپاهان با کارت زرد داور جریمه شدند.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با 35 امتیاز موقتا در رده پنجم و تیم سپاهان با 49 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز