بازیکن سابق آبادان و تیم ملی به عنوان سرمربی بسکتبال مردان پالایش نفت آبادان انتخاب شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۹ - ۰۴:۲۵:۵۴
کد خبر: ۱۲۰۰۴۷۸
بازیکن سابق آبادان و تیم ملی به عنوان سرمربی بسکتبال مردان پالایش نفت آبادان انتخاب شد
"علی توفیق خطاب" بازیکن آبادانی و اسبق تیم ملی بسکتبال ایران هدایت تیم بسکتبال مردان پالایش نفت آبادان را برای فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به عهده گرفت.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، "علی توفیق خطاب" متولد سال ۱۳۴۷ در آبادان و دارای مدرک دکترای مدیریت ورزش است.

او بین سال‌های ۱۳۶۴ تا ۱۳۸۰ در تمامی رده های ملی(نوجوانان، جوانان، دانشجویان، بزرگسالان و نیروهای مسلح) به عنوان بازیکن حضور داشته است.

این بازیکن ملی پوش همچنین هدایت تیم‌هایی نظیر پتروشیمی ماهشهر و دانشگاه آزاد اسلامی و حضور به همراه این تیم ها در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد.

عنوان قهرمانی غرب آسیا با تیم ملی نوجوانان و جوانان به عنوان سرمربی و قهرمانی غرب آسیا با تیم ملی بزرگسالان به عنوان مربی بخشی دیگر از افتخارات سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان است.

او همچنین کمک مربی تیم بسکتبال BCI Edge در لیگ تابستانی آمریکا بوده است.

علی توفیق خطاب اکثر دوره‌های تخصصی مربیگری بسکتبال و دوره‌های تخصصی مدیریت ورزش را نیز گذرانده است و  مدرس فدراسیون بسکتبال و عضو سندیکای مربیان جهانی WABC و سندیکای ملی مربیان ایالات متحده آمریکا NABC است.

سرمربی جدید طلایی پوشان قرار است طی یکی دو روز آینده اسامی بازیکنان مد نظر خود را برای فصل پیش رو به باشگاه پالایش نفت آبادان اعلام کند، هر چند که طی  روزهای گذشته باشگاه پالایش نفت آبادان با چند بازیکن شاخص بسکتبال کشور به توافق ضمنی و اولیه رسیده است که باید دید مورد تایید سرمربی جدید قرار خواهند گرفت یا نه.

لازم به ذکر است که پیش از این"هماد سامری" به عنوان سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان، هدایت این تیم را عهده دار بود که با طلایی پوشان قهرمانی کشور و سومی آسیا را به دست آوردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز