دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شادگان بیان کرد:

اعتیاد منشاء بیشتر جرایم در شادگان است

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۴:۰۸
کد خبر: ۱۲۰۶۹۰۳
اعتیاد منشاء بیشتر جرایم در شادگان است
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شادگان گفت: بیشتر جرایم تیراندازی و نزاع گروهی در شادگان توسط معتادین اتفاق می افتد که باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود و توانمندسازی در این زمینه گام‌هایی برداشته شود.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، رضا کیانی راد امروز چهارشنبه(23 تیرماه جاری) در همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی که در محل سالن اجتماع های اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: طبق گزارش ها و پرونده های دریافتی، بیشترین سرقت‌های خُرد توسط معتادان انجام می شود و اعتیاد، زمینه  آسیب‌های اجتماعی را فراهم می کند که لازم است نهادها و اداره ها برای کاهش آن گام های موثری بردارند.

او گفت: اکثر جرایم در سطح شهرستان شادگان ریشه در اعتیاد دارد و بسیاری از نزاع و درگیری ها و تیراندازی ها توسط افراد معتاد انجام می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شادگان با بیان این که مقابله با اعتیاد نیازمند برنامه ریزی در حوزه های پرورشی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی است، افزود: در این راستا نهادها و اداره های شهرستان شادگان باید نهایت همکاری را در این خصوص داشته باشند.

کیانی راد بیان کرد: برای پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی، بررسی ریشه های وقوع جرم بسیار حائز اهمیت است که می توان با انجام اقدام های فرهنگی و اجتماعی به صورت زیربنایی، از وقوع جرایم کاست.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شادگان در پایان اضافه کرد: ارتقای امنیت اجتماعی و بهبود امنیت اقتصادی در شهرستان شادگان به‌ عنوان مهمترین اولویت در دستور کار دستگاه قضا قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز