توضیح های بیمارستان گلستان اهواز در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی؛

اختلاف خانوادگی باعث رها سازی بیمار اهوازی تازه ترخیص شده در خیابان شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۴ - ۱۶:۳۰:۲۵
کد خبر: ۱۲۰۷۳۰۶
اختلاف خانوادگی باعث رها سازی بیمار اهوازی تازه ترخیص شده در خیابان شد
روابط عمومی بیمارستان گلستان اهواز در خصوص فیلم منتشر شده از بیماری این بیمارستان در فضای مجازی، توضیح هایی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، روابط عمومی بیمارستان گلستان اهواز امروز در خصوص فیلم منتشر شده مبنی بر رها سازی بیمار این بیمارستان در خیابان، توضیحی لازم را منتشر کرد.

متن منتشره روابط عمومی بیمارستان گلستان اهواز به شرح ذیل است:

"در خصوص فیلم منتشره در فضای مجازی و ادعای رها شدن یک بیمار به اطلاع می رساند؛ بیمار مذکور از تاریخ ۱۶ تا ۲۳ تیر در بیمارستان گلستان اهواز تحت درمان قرار گرفته است و به علت عدم استطاعت مالی تمام هزینه های ایشان نیز رایگان بوده است.

بعد از رسیدگی کامل به ایشان و ترخیص بیمار توسط پزشک، با خانواده ایشان که وی را بستری کرده بودند تماس گرفته شد که متاسفانه هیچ کدام پاسخگو نبودند. با این حال بیمار با توجه به آنکه هوشیار و کاملا سالم بود و از آنجا که اصرار بر رفتن به منزل فرزندش داشت، با کمک پرستار و نیروی مددکار بیمارستان به آدرس منزل مراجعه می کند و تحویل فرزند ایشان می شود.

فرزند ایشان ابتدا بیمار را تحویل می گیرد اما متاسفانه بعد از بازگشت پرسنل بیمارستان، در مقابل درب منزل کارتن پهن می کند و پدرش را روی زمین خوابانده که از او فیلم گرفته و نشر داده می شود.

لازم به ذکر است برخلاف آنچه که رسانه های بیگانه نشان داده اند کلیه امور درمانی فرد مذکور به دقت انجام شده و مشکل بوجود آمده ناشی از اختلاف های خانوادگی بوده و البته بعد از انتشار این فیلم، خانواده بیمار از کاری که انجام داده بودند اظهار ندامت و عذرخواهی نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز