پیام تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت شهادت مامور ناجا شهید"ضرغام پرست"

۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ۱۹:۵۱:۰۳
کد خبر: ۱۲۱۰۵۱۴
پیام تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت شهادت مامور ناجا شهیدضرغام پرست
استاندار خوزستان در پی شهادت شهید"ضرغام پرست"مامور ناجا بندر ماهشهر که توسط اغتشاشگران هدف تیر قرار گرفت، پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی‌دشتکی در پیامی شهادت مدافع نظم و امنیت، شهید"ضرغام‌پرست" را به مردم ایثارگر و شهیدپرور خوزستان و به ویژه خانواده آن شهید تسلیت گفت. متن پیام  استاندار خوزستان به این شرح است:

"شهادت یکی از مدافعان وطن، شهید ضرغام پرست در راه تامین نظم و امنیت جامعه مایه تالم و تاثر فراوان شد یاد و خاطره این مامور سرافراز و شهید مدافع حریم امنیت که جان خود را در راه ایجاد نظم و آرامش و مبارزه با هنجارشکنان و اخلال‌گران امنیت جامعه در طبق اخلاص گذاشت، در خاطر مردم قدرشناس جاودانه خواهد ماند.

مطمئنا خون پاک شهدا درخت استوار انقلاب و اسلام عزیز را تنومند تر می کند و دشمن کور باطن را نا امیدتر و ضعیف تر خواهد کرد امنیت ایران اسلامی در پرتو فداکاری چنین غیور مردانی است که نظم و آرامش جامعه را بیشتر از جان گران‌بهای خویش پاس می‌دارند.

اینجانب شهادت مظلومانه این شهید سرافراز عرصه نظم و امنیت را به خانواده محترم ایشان، فرماندهان و افسران جان برکف نیروی انتظامی و مردم بزرگوار استان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید والامقام، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت دارم."

 

قاسم سلیمانی دشتکی

استاندار خوزستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز