پدیده مشهد ۰ - ۰ فولاد خوزستان؛

پر زدن سهمیه آسیا از دستان فولاد/امتیاز ها در مشهد تقسیم شد

۱۴۰۰/۰۵/۰۸ - ۲۲:۲۷:۲۸
کد خبر: ۱۲۱۳۴۹۱
پر زدن سهمیه آسیا از دستان فولاد/امتیاز ها در مشهد تقسیم شد
تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته سی ام و آخرین دیدار از سری رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور مهمان تیم پدیده مشهد بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته سی ام رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امشب جمعه(هشتم مرداد ماه جاری) مهمان تیم پدیده مشهد بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم فولاد خوزستان از 29 دیدار قبلی خود 10 برد، 14 تساوی و 6 باخت و کسب 43 امتیاز، در جایگاه پنجم لیگ برتر جای گرفته و برای کسب سهمیه در لیگ برتر بیستم، به دنبال بهره مندی از آخرین فرصت باقیمانده بود.

نیمه اول این دیدار محتاطانه پیش رفت و هر دو تیم نتوانستند از موقعیت های خود به خوبی بهره ببرند که در نهایت هر دو تیم در پایان 45 دقیقه بدون گل به رختکن رفتند.

هر دو تیم در پایان این دیدار نتوانستند به گلی دست یابند تا این  مسابقه تنها دیدار هفته سی ام لیگ برتر بیستمی باشد که بدون گل به پایان رسید. به این ترتیب شاگردان جواد نکونام با جای گرفتن در جایگاه ششم جدول، از کسب سهمیه آسیایی در لیگ برتر بیستم بازماندند.

در همین راستا جواد نکونام در این دیدار احسان مرادیان، موسی کولیبالی؛ سینا شاه عباسی، صابر حردانی‌ وحید حیدریه، محمد میری، محمد آبشک، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا را برای رقابت با تیم پدیده مشهد انتخاب کرده بود.

همچنین سید مهدی رحمتی در این دیدار ترکیب محمدجواد کیا، علی نعمتی، عرفان معصومی، رحمان جعفری، حسین مهربان، ابوذر صفرزاده، معراج پورتقی، رضا یزداندوست، یوسف وکیا، احسان حسینی و امیرحسین کریمی را برای رقابت با تیم فولاد انتخاب کرده بود.

اشکان خورشیدی به همراه حمید نادری، بهمن عبدالهی و وحید زمانی گروه داروی این دیدار را تشکیل داده بودند و محمد رضا فلاح نیز نظارت بر این دیدار را عهده دار بود.

تیم فولاد خوزستان کار خود را در لیگ برتر بیستم با کسب 44 امتیاز و جای گرفتن در رده ششم به پایان رساند.

همچنین تیم پدیده مشهد با 38 امتیاز و جای گرفتن در رده نهم، لیگ برتر بیستم را به پایان رساند.

نظر شما
پرونده ویژه