رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان خطاب به استاندار؛

فاجعه کرونایی جدی است/خوزستان را تعطیل کنید

۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۴:۵۷
کد خبر: ۱۲۱۶۹۱۱
فاجعه کرونایی جدی است/خوزستان را تعطیل کنید
رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با ارسال نامه‌ای به استاندار خوزستان با توجه با شرایط بحرانی موج جدید ویروس کرونا از او درخواست کرد که این استان به مدت دو هفته تعطیل اعلام شود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، شکر الله سلمان زاده امروز شنبه 16 مرداد ماه جاری با ارسال نامه ایی از استاندار خوزستان درخواست تعطیلی دو هفته ایی استان را پیشنهاد و ارایه داد.

متن نامه مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان خطاب به قاسم سلیمانی دشتکی به شرح ذیل است:

"احتراماً، استان خوزستان همزمان با بسیاری از استان های دیگر کشور در شرایطی درگیر موج جدید و سهمگین بیماری کووید19 شده که رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی حاکم بر مناطق قرمز در پایین‌ترین حد ممکن است و بسیاری از دستور العمل‌ها و مصوبه های جلسه ها فقط بر روی کاغذ نوشته می‌شود و هیچ ضمانت اجرایی برای آنها وجود ندارد.

تکمیل ظرفیت بستری بیمارستان ها و خستگی شدید کارکنان بهداشتی و درمانی و عدم رعایت موارد پیش گفت، استان را در معرض یک فاجعه جدی قرار داده است.

تنها راه برون‌‍رفت از این بحران تعطیلی کامل استان به مدت حداقل دو هفته و اجرای جدی و کامل محدودیت‌ها است. لذا از محضر حضرتعالی تقاضا دارم در این خصوص تصمیم عاجل و جدی اخذ گردد."

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز