پس از دو سال وقفه؛

تعریض جاده شادگان - گرگر در دستور کار قرار گرفت

۱۴۰۰/۰۶/۱۴ - ۱۵:۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۲۲۹۴۸۰
تعریض جاده شادگان - گرگر در دستور کار قرار گرفت
سرپرست فرمانداری شادگان از در دستور کار قرار گرفتن تعریض مجدد جاده شادگان - گرگر پس از دو سال وقفه خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور در جمع خبرنگاران از در دستور کار قرار گرفتن تعریض جاده دهستان بوزی به گرگر خبر داد و اظهار کرد: با احداث و تعریض ارتباطی این جاده، تحولی چشمگیر در تسهیل تردد روستاییان در این جاده شریانی ایجاد خواهد شد.

او با تاکید بر لزوم رفع موانع موجود در پروژه تعریض جاده بوزی به گرگر، گفت: پروژه تعریض جاده بوزی به گرگر  قبل از پل جهانگیری دهستان بوزی به مقدار ۱/۳۰۰  کیلومتر  پس از وقفه دو ساله با جا به جایی لوله ۶ و ۸ اینج واقع در مسیر پروژه، طی روزهای آینده مجددا عملیاتی خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شادگان در پایان افزود: با هماهنگی های انجام شده تامین بیل مکانیکی برای جا به جایی لوله آب در مسیر پروژه، تامین لوله توسط اداره آب و فاضلاب منطقه شادگان، نماینده‌ شرکت مهندسی مشاور زیگورات پاشا برای اجرای پروژه از مهمترین مصوبه های این جلسه بود.

لازم به ذکر است که جاده ترانزیتی و پرتردد کامیون رو شادگان به گرگر با طول ۳۰ کیلومتر در واقع مسیری است که شادگان را به مرکز بخش گرگر شهرستان بندرماهشهر متصل می‌کند.

در این مسیر حدود ۲۰ روستا که عمدتا از محروم‌ترین دهستان‌های این شهرستان به شمار می آید وجود دارد که همواره شاهد حوادث جاده ایی مرگبار بوده است.(جزییات)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز