با حضور مسوولان منطقه ایی و شهری؛

نخستین مرکز شبانه‌روزی تزریق واکسن کرونا در خرمشهر راه اندازی شد

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۶:۴۱:۴۹
کد خبر: ۱۲۳۳۵۸۵
نخستین مرکز شبانه‌روزی تزریق واکسن کرونا در خرمشهر راه اندازی شد
اولین مرکز شبانه‌روزی تزریق واکسن کووید19 خرمشهر در شبستان غدیر مصلی این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، امام جمعه خرمشهر امروز سه شنبه 23 شهریور ماه در آیین افتتاح این مرکز ضمن تقدیر از تلاشگران دانشگاه علوم پزشکی آبادان و شبکه بهداشت و درمان خرمشهر اظهار کرد: با افتتاح این مرکز، زمینه بیشتر فراهم شد تا مردم در اسرع وقت بیایند و تزریق واکسن خود را انجام بدهند.

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور افزود: از همشهریان فهیم و عزیز درخواست داریم که فرصت را غنیمت بشمارند و برای تزریق واکسن تعجیل کنند و ثانیه‌ای این کار را به تاخیر نیندازند.

او با بیان اینکه برای قطع انتقال زنجیره ویروس نیاز مبرم به واکسیناسیون جامعه است تا درصد بالایی از مردم ایمن شوند، گفت: در این بین همراهی همه‌جانبه یک امر ضروری است، امیدوارم در این مسیر نیز مردم نهایت همکاری را داشته باشند تا به آن درصد مور نیاز باید برسیم.

امام جمعه خرمشهر بیان کرد: بر هر مسلمانی واجب است که هم سلامت خود را حفظ کند و هم به سلامت دیگران احترام بگذارد، ما در عین حالیکه لازم است به شعائر دینی خود به ویژه عزادارای سید و سالار شهیدان احترام بگذاریم باید دستورالعمل های بهداشتی را نیز به نحو شایسته و دقیق و با وسواس رعایت نماییم.

حجت‌الاسلام عادل‌پور در پایان اضافه کرد: اگر به خاطر بی‌توجهی ما کسی بیمار شود و آسیب ببنید، در قبال آن ضامن و مسوول هستیم و در این مسیر باید به خود آموزه‌های امام حسین(ع) در راه حفظ سلامتی رجوع کنیم.

در ادامه فرماندار ویژه خرمشهر نیز اظهار کرد: امروز به حول و قوه الهی و با مساعدت همه دستگاه‌های اجرایی، افتتاح نخستین مرکز شبانه‌روزی تزریق واکسن کرونا در خرمشهر را شاهد هستیم.

محمد حیدری افزود: دولت این روزها تمام توان خود را به کار گرفته تا با افزایش واردات واکسن و افزایش تولید واکسن داخلی تغییرهای بسیاری را در این فضا ایجاد نماید که از 20 روز گذشته تا کنون به خوبی شاهد این تغییر هستیم.

او گفت: در این بین مردم باز هم باید مثل گذشته مشارکت عمومی خود را برای دریافت واکسن کرونا نشان دهند چرا که سرنوشت مشترک همه ما در گرو کار گروهی و مشارکت عمومی قرار دارد، در این مسیر هر شخصی که خود را واکسینه کند گویی که کل جامعه را واکسینه کرده است..

نماینده عالی دولت در خرمشهر بیان کرد: در روزهای گذشته شاهد بودیم که در پرتو تلاش کادر درمان و مجموعه‌های مراکز بهداشتی، روند ابتلا و بستری کاهش پیدا کرده است و به فضل الهی در حال عبور از پیک پنجم کرونا هستیم.

او ضمن تقدیر از تلاش های رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان، سرپرست شبکه بهداشت خرمشهر و کادر درمان منطقه، افزود: در روزهای آتی با همراهی امام جمعه شهرستان و با استفاده از ظرفیت بزرگان، متنفذین و نخبگان و هر فردی که در اقناع عمومی و تشویق به تزریق واکسن می‌تواند کمک حال ما باشد، برای این مهم دعوت عمومی گسترده‌ای را فراخوان خواهیم کرد.

فرماندار ویژه خرمشهر در پایان اظهار کرد: باید بگویم که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش عمومی خرمشهر کاهش پیدا کرده است و به همین خاطر از مردم خواهش می‌کنیم کماکان فاصله اجتماعی را رعایت کنند و از حضور در دورهمی‌ها به شدت پرهیز کنند چرا که بیش از 50 درصد موارد ابتلا در دورهمی‌ها اتفاق افتاده است، یادمان باشد که سایر اقدام ها، مکمل تزریق واکسن هستند و بعد از تزریق واکسن نیز باید توصیه‌های بهداشتی رعایت شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز