در گفت و گو با برنا مطرح شد:

توضیح های فرماندار ویژه خرمشهر در خصوص آخرین وضعیت تردد زوار اربعین از مرز شلمچه

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۴:۴۴
کد خبر: ۱۲۳۸۲۹۲
توضیح های فرماندار ویژه خرمشهر در خصوص آخرین وضعیت تردد زوار اربعین از مرز شلمچه
معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: مرز شلمچه برای عبور زوار اربعین همچنان مسدود است و نقل قول های منتشر شده از سوی بنده توسط برخی رسانه مبنی بر تردد زوار از این پایانه مرزی، قویا تکذیب می شود.

محمد حیدری دقایقی قبل(شنبه سوم مهر ماه 1400) در گفت و گو با خبرنگار برنا از خرمشهر ضمن تاکید بر اینکه نقل قول های منتشر شده در برخی رسانه از بنده مبنی بر بازگشایی مرز زیارتی شلمچه تکذیب می شود، اظهار کرد: هیچ گونه ابلاغی از سوی ستاد مرکزی اربعین حسینی مبنی بر بازگشایی مرز شلمچه ابلاغ نشده و همچنان مرز شلمچه به منظور عبور زایران اربعین حسینی، بسته است.

او با بیان اینکه برخی از زوار که پیش از این راهی این مرز شده بودند، باز گردانده شدند، گفت: از مردم می خواهیم که به سوی مرز شلمچه حرکت نکنند، چرا که مرز برای تردد زوار اربعین بسته است و بازگردانده می شوند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر در پاسخ به این سوال که تعدادی زوار از مرز شلمچه و بدون ویزا عبور کرده و یا در حال عبور هستند، افزود: سیاست های ابلاغی تا کنون مبنی بر عدم خروج زوار از این پایانه مرزی است چه با ویزا چه بدون ویزا و هر گونه خروج غیر قانونی تلقی می شود و پیگرد داد.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: بنده ضامن برخی زد و بند و دلالی هایی که اتفاق می افتد و کلیپ هایی تهیه و منتشر می کنند، نیستم و در صورت مشاهد قطعا برخورد خواهد شد.

حیدری در پایان تصریح کرد: مرز شلمچه همچنان برای تردد زایران چه دارای کارت واکسیناسیون و چه دارای تست منفی کرونا هستند، مسدود است و محبان اباعبدالله اخبار موثق را فقط از رسانه های رسمی پیگیری کرده و از حضور در مرز شلمچه خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز