مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

کرونا نتوانست مانع فعالیت های تیم و منصوریان شود/ به بازیکنانمان امید داریم/ اولین دیدار همیشه سخت ترین رقابت است

۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۲۱:۱۷:۴۷
کد خبر: ۱۲۴۹۲۴۶
کرونا نتوانست مانع فعالیت های تیم و منصوریان شود/ به بازیکنانمان امید داریم/ اولین دیدار همیشه سخت ترین رقابت است
مربی صنعت نفت آبادان گفت: اولین دیدار لیگ همیشه سخت ترین رقابت لیگ است. اما به بازیکنانمان امید داریم و امیدواریم آنچه در این دو هفته نشان دادند، فردا در زمین پیاده کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، محمد خرمگاه امشب(سه شنبه 27 مهر 1400)با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در مقابل ذوب آهن اصفهان از هفته ی اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که قرار است فردا راس ساعت 18 در استادیوم تختی آبادان برگزار شود، حاضر شد ضمن بیان اینکه امیدواریم شاهد رقابت خوبی از دو تیم باشیم، اظهار کرد: امیدوارم میزبان خوبی برای تیم ذوب آهن باشیم.

او در خصوص غیبت علیرضا منصوریان گفت: همانطور که می دانید طی روزهای اخیر سرمربی تیم را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشتیم، اما نبود فیزیکی منصوریان مانع فعالیت های تیمی نشد و تمرین ها را مستمر و به صورت آنلاین زیر نظر ایشان ادامه دادیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه می دانیم رقابت سختی در پیش داریم، افزود: ذوب آهن تیم خوب و دارای کادر فنی قوی است. امیدوارم بتوانیم به بهترین نحو رقابت کنیم تا مردم خوب آبادان نیز لذت ببرند.

خرمگاه با اشاره به اینکه تمرین ها را دیر شروع کردیم و نتوانستیم به شرایط بدنسازی برسیم، بیان کرد: خدا رو شکر می کنیم که بازیکنان خوبی داریم، که بیشتر از توانشان در زمان تمرین ها از خود مایه گذاشته اند و همت کردند و تمرکز و تلاش بیشتری داشتند. آنها آماده ی یک برقابت خوب هستند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان اضافه کرد: اولین دیدار لیگ همیشه سخت ترین رقابت لیگ است. اما به بازیکنانمان امید داریم و امیدواریم آنچه در این دو هفته نشان دادند، فردا در زمین پیاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز