مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

هدایت تیم از راه دور سخت است/گل خوردن در دقیقه ۹۲ بچه گانه است/از لحاظ بدنی و تاکتیکی عقب هستیم

۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۰:۵۴:۲۸
کد خبر: ۱۲۴۹۸۱۴
هدایت تیم از راه دور سخت است/گل خوردن در دقیقه ۹۲ بچه گانه است/از لحاظ بدنی و تاکتیکی عقب هستیم
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما به خوبی رقابت را کنترل کرده بودیم اما متاسفانه در دقیقه ۹۲ همه چیز را به حریف دادیم. امیدوارم منصوریان سریع تر به ترکیب کادر فنی اضافه شود. این هدایت از راه دور یه مقدار سخت است، اما بودن و حضور ایشان می‌تواند شرایط را برای ما متفات تر کند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، محمد خرمگاه امشب(چهارشنبه 28 مهر 1400) با حضور در نشست خبری پس از دیدار خانگی تیمش با ذوب آهن اظهار کرد: اول به تیم ذوب‌آهن تبریک می‌گویم. قابل پیش بینی بود می‌دانستیم که رقابت سختی در پیش داریم و گفته بودیم که ذوب‌آهن از لحاظ بدنی خیلی از تیم ما آماده‌تر است.

او با بیان اینکه بازیکنانمان تلاش خود را کردند، گفت: امیدوار بودیم که به نتیجه دلخواه برسیم ولی خوب در دقیقه ۹۲ با یک غفلت که شاید از خستگی بچه ها  بود و از نظر بدنی کم آوردند، دروازه یمان باز شد.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: در طول هفته گذشته به بازیکنان گفته بودم اگر اشتباه نکنند، قطعاً گل نمی خوریم. اما متاسفانه عملکرد یکی دو تا از بازیکنان با تجربه ما که می توانستند بهتر عمل کنند، باعث شد که این اتفاق بیافتد.

خرمگاه با اشاره به اینکه مسوولیت اصلی باخت به عهده کادر فنی است که نتوانستیم بیشتر از این بچه‌ها را توجیه کنیم، بیان کرد: از نظر ما وقتی که می بازیم تمام تیم می‌بازد. امیدوار هستم در این سه الی چهار روز باقیمانده برای دیدار با تراکتورسازی، بتوانیم شرایط بهتری را رقم بزنیم.

او با بیان اینکه از بازیکن های بزرگتر تیم توقع داشتیم بازیکنان جوان‌تر را آگاه کنند، اضافه کرد: من فکر می کنم وقتی دقیقه ۹۲ یک تیم گل بخورد یک مقدار شرایط بچه گانه است. ما به خوبی رقابت را کنترل کرده بودیم اما متاسفانه در دقیقه ۹۲ همه چیز را به حریف دادیم. امیدوارم منصوریان سریع تر به ترکیب کادر فنی اضافه شود. این هدایت از راه دور یه مقدار سخت است، اما بودن و حضور ایشان می‌تواند شرایط را برای ما متفات تر کند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به سوالی مبنی بر تاثیر مشکل مالی در کیفیت رقابت تیم و همچنین دوران آماده سازی بازیکنان، توضیح داد: من در باره مسیله مالی باشگاه صحبت نمی کنم، چون در حیطه کاری من نیست. اما چیزی که گفتید عین واقعیت است زیرا شرایط آماده سازی بدنی و تیم اصلا خوب پیش نرفته است.

خرمگاه با اشاره به برنامه تیمش در طول دیدار افزود: استراتژی ما این بود که به خاطر شرایط بدنی بتوانیم رقابت را کنترل کنیم و از موقعیت‌ها و اشتباه های حریف خوب استفاده کنیم، تا دقیقه 92 هم موفق بودیم، اما با اشتباه بازیکمانمان، نتیجه مسابقه را واگذار کردیم. قطعا تلاش می کنیم که اشتباه های این دیدار را در رقابت بعد تکرار نکنیم.

او گفت: از بازیکنان با تجربه انتظار لیدری در زمین را داریم. قطعا روز به روز بهتر خواهیم شد. می‌دانیم از لحاظ بدنی و تاکتیکی عقب هستیم، اما بهانه ای نمیاریم. شرمنده ی هواداران شدیم. عذرخواهی می کنیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان بیان کرد: ببینید همانطور که گفتم، همه چیز به آمادگی بدنی بر می گردد. شما شروین بزرگی را ببینید وقتی آمد روی نیمکت دچار حالت تهوع شد. این نشان می دهد از نظر بدنی عقب هستیم که لطمه ی زیادی به ما زده است.

لازم به ذکر است که تک گل دیدار صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان را عارف رستمی در دقیقه 92 به ثمر رساند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز