همه ملزم به رعایت مصوبه های ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا هستیم

۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۴:۲۴
کد خبر: ۱۲۶۴۹۷۶
همه ملزم به رعایت مصوبه های ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا هستیم
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: مصوبه های ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا به مثابه قانون لازم الاجراست و همه باید خود را ملزم به رعایت و اجرای آن بدانیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، رضا نجاتی در سی و سومین نشست شورای اطلاع رسانی استان با تقدیر از تعامل و همکاری همه دستگاه ها در موضوع واکسیناسیون اظهار کرد: باز شدن مدارس و دانشگاه ها نشانه شرایط نسبتا پایدار مهار بیماری کرونا در کشور است اما این موضوع به این معنا نیست که بیماری کرونا از بین رفته و همه مردم و دستگاه های مسوول باید همچنان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی استان خوزستان افزود: اهمیت بهره گیری از رسانه، مطبوعات و فضای مجازی در راستای تشویق و اقناع مردم در امر واکسیناسیون همگانی بر هیچ کس پوشیده نیست.

او با بیان اینکه همراهی مردم با نکات بهداشتی که در حوزه بهداشت و درمان مطرح می شود می تواند بسیار موثر باشد تاکید کرد: همه اداره ها و دستگاه ها به ویژه اصناف، جهاد کشاورزی و اداره کل ورزش و جوانان ارایه خدمات به افرادی که از زدن واکسن امتناع می کنند را مورد بررسی مجدد و از ارایه خدمات به آنها خودداری نمایند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در پایان  بیان کرد: مصوبه های ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا به مثابه قانون لازم الاجراست و همه باید خود را ملزم به رعایت و اجرای آن بدانیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز