منصوریان از انجام رقابت متفاوت صنعت نفت خبر داد:

عدم حضور هواداران در استادیوم تختی آبادان زیبنده ی فدراسیون نیست

۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۲۱:۱۹:۳۵
کد خبر: ۱۲۶۷۲۹۴
عدم حضور هواداران در استادیوم تختی آبادان زیبنده ی فدراسیون نیست
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ضمن گلایه از عملکرد فدراسیون فوتبال بر مبنی بر عدم حضور هواداران در استادیوم، گفت: اگر ملاک را تست حضور هواداران در استادیوم آزادی قرار دهیم، باید این تست برای تمام تیم های لیگ برتر هم انجام شود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، علیرضا منصوریان امشب(یکشنبه هفتم آذر ماه 1400) با حضور  در نشست خبری پیش از دیدار خانگی تیمش با استقلال تهران که قرار است فردا از ساعت ۱۶ در ورزشگاه تختی برگزار شود، اظهار کرد: به تیم بزرگ استقلال خوش آمد می گویم و امیدوار هستیم که میزبان خوبی برای این تیم باشیم. مسابقه فردا برای ما حائز اهمیت است.

او با بیان اینکه در حال طی کردن روند خوبی هستیم، گفت: انشاءلله عملکرد ۱۵ دقیقه آخر دیدار با پرسپولیس را فردا در طول ۹۰ دقیقه رقابت با استقلال از تیم صنعت نفت خواهید دید.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ضمن گلایه از عملکرد فدراسیون فوتبال بر مبنی بر عدم حضور هواداران در استادیوم افزود: اگر ملاک را تست حضور هواداران در استادیوم آزادی قرار دهیم، باید این تست برای تمام تیم های لیگ برتر هم انجام شود. با این حال ما با توان قدرت و با حمایت معنوی هواداران خود پای به  مسابقه فردا خواهیم گذاشت و همان شعار همیشگی یک نفر برای همه و همه برای آبادان را فریاد خواهیم زد.

منصوریان در خصوص عملکرد شروین بزرگ و همچنین عدم حضور عباس بوعذار در دیدار فردا توضیح داد: قبول دارم که تعریف خط حمله یعنی گل زدن مهاجم. با این حال من هنوز به رقابت شروین بزرگ اعتقاد دارم و امیدوارم که فردا برای این بازیکن نقطه عطفی باشد و بتواند خود را به خوبی نشان دهد. از عباس بوعذار بیشتر از این توقع دارم. ما عباس را جذب نکردیم که روی نیمکت بنشیند عباس باید برای تیم ما به میدان برود. امروز هم در جلسه فنی گفتم که این بازیکن از بهترین‌های خوزستان است. متاسفانه اُفت نا محسوسی پیدا کرده است. به تمام هواداران قول می دهم که عباس به ترکیب اصلی صنعت نفت برسد. برای من فرقی بین ۲۵ تا بازیکن وجود ندارد و هر بازیکنی که آماده باشد از آن استفاده می کنم. بچه ها در چند روز گذشته تمرین های با نشاط و خیلی خوبی انجام دادند و از جوانان خوبی فردا استفاده خواهیم کرد و قول می‌دهم که فردا یک رقابت متفاوت از صنعت‌نفت‌ آبادان را شاهد باشیم.

او در پاسخ به سوالاتی مبنی بر انتخاب اکبریان به عنوان قاضی دیدار فردا و اعتراض استقلال تهران به این انتخاب و همچنین حواشی ایجاد شده برای  داور صنعت نفت و پرسپولیس بیان کرد: فصل گذشته مرا با نامردی محروم کردند. حتی آنها اجازه ندادند که از فرصت ۱۰ روزه اعتراض خود استفاده کنم. بحث من اشتباه داوری بود. الان هم می‌گویم که من با آقای اکبریان هم برنده بودم و هم بازنده. قطعا آقای اکبریان فردا بهترین داوری خود را خواهد کرد و اگر هم اشتباهی در رقابت فردا از کادر داوری سر بزند تعمدی نخواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: اعتقاد دارم VAR باید وارد فوتبال ما شود. داور دیدار صنعت نفت و پرسپولیس قربانی نبود VAR در زمین مسابقه شد. بهترین داورها هم  ضربه ای که زیر طاق دروازه زده شد را نمی توانستند تشخیص بدهند که گل شده یا نه. درباره صحبت کارشناسان در خصوص پنالتی من هم اعتقاد دارم که آن ضربه پنالتی نبود و شاید داور نباید کارت زرد به ترابی نشان می داد. آقای مومنی از بهترین داور های ما هستند و این هجمه هایی که بر علیه ایشان به راه افتاد، درست نیست. با چند کارشناسی داوری نمی توان به یقین یک صحنه را قضاوت کرد. حتی اگر داورهای کنار دروازه در زمین مسابقه حاضر بودند، نمی توانستند تشخیص دهند که آن توپ به پشت خط دروازه رسیده است.

منصوریان در خصوص صدور مجوز بازیکنان خارجی استقلال افزود: اگر وجه التزام قرار بود اینگونه مدیریت شود که ما هم از یکی دو تا بازیکن سیاه پوست خارجی استفاده می کردیم. که اگر اشتباه بود از همان اول باید جلوی رقابت این بازیکنان گرفته می شد، الان که مجوز این کار داده شده برای ما جای ابهام وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص مصدومان تیمش در دیدار با استقلال بیان کرد: خدا را شکر می‌کنم که مطلق زاده و اهل شاخه به تیم برگشتند و فرزاد جعفری به شرایط مطلوب رسیده است و با نظر کادر پزشکی شاید بتوانیم از او هم استفاده کنیم. جبیره هم که متاسفانه دستش بیرون از فضای ورزشی دچار آسیب دیدگی شده و من از او تشکر می‌کنم که با همین دست تمام حرکات بدنی خود را انجام می‌دهد و امیدوارم که سلامتی خود را به دست بیاورد. این بازیکن از جمله بازیکنانی است که نقطه امید تیم ما خواهد ماند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز