پالایش نفت آبادان ۸۴ - ۵۰ فولاد مبارکه سپاهان؛

بانوان بسکتبالی آبادان تمام آمارها را به نام خود ثبت کردند

۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۸:۴۴:۱۰
کد خبر: ۱۲۶۸۶۸۸
بانوان بسکتبالی آبادان تمام آمارها را به نام خود ثبت کردند
تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان در دیداری از هفته ی پنجم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاهای کشور تیم فولاد مبارکه سپاهان را با نتیجه 84 بر 50 شکست داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان امروز چهارشنبه(10 آذر ماه 1400) از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در سالن بسکتبال آزادی تهران به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان رفت و که در نهایت با ارایه یک رقابت کم نقص و تهاجمی رقیب اصفهانی خود را  با نتیجه ی 84 بر 50 شکست داد.

شاگردان مدینه آلبوعلی امروز توانستند رقابنت درخشانی را در فاز دفاعی و حمله از خود نشان دهند و چند مرتبه با انجام دفاع خوب و توپ ربایی به سبد حریف اصفهانی رسیدند و امتیازهای خود را افزایش دادند.

کوارتر اول این دیدار با نتیجه 25 بر 10 به نفع پالایش نفت آبادان به اتمام رسید آنها در کوارتر دوم نیز خوش درخشیدند و 19 بر هفت رقیب خود را شکست دادند تا در پایان نیمه اول با نتیجه 44 بر 17 به رختکن بروند.

بانوان طلایی پوش آبادان در کواتر سوم این دیدار با نتیجه 22 بر 17 و در کوارتر چهارم نیز با نتیجه 18 بر 16 به پیروزی رسیدند تا در نهایت این مسابقه یک طرفه با نتیجه 84 بر 50 به سود پالایش نفت آبادان به پایان برسد.

"انیس مرادی" در این دیدار با تاثیر گذاری 33 و "ساغر آجیلی" با تاثیر گذاری 20 به عنوان بهترین‌های مسابقه معرفی شدند. در کوارتر سوم بازیکن سپاهان روی ساغر آجیلی خطای غیر ورزشی انجام داد و باعث شد این بازیکن دچار مصدومیت شود و ادامه ی دیدار را از دست بدهد.

انیس مرادی با 17 امتیاز، 16 ریباند، هفت توپ ربایی و چهار پاس گل دبل دبل کرد و بهترین بازیکن دیدار لقب گرفت.

تمام آمارهای برتری این مسابقه متعلق به برزیلی های آبادان بود. مژگان خدادادی در این دیدار با 9 پاس گل، ساغر آجیلی با 18 امتیاز، انیس مرادی با 16 ریباند و هفت توپ ربایی از بهترین‌های این مسابقه بودند.

پالایش نفت اولین دیدار خود را از دور برگشت را جمعه همین هفته(12 آذر ماه جاری) از ساعت 13:30 مقابل پاز تهران انجام خواهند داد.

لازم به ذکر است که تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان در حال حاضر در جدول گروه(ب) این رقابت ها با سه برد و یک باخت و هفت امتیاز در جایگاه اول است./انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز