تساوی بی حاصل خانگی نفت مسجدسلیمان

۱۴۰۰/۰۹/۱۹ - ۱۷:۴۵:۵۹
کد خبر: ۱۲۷۲۱۹۶
تساوی بی حاصل خانگی نفت مسجدسلیمان
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته نهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته نهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز جمعه(19 آذر ماه 1400) میزبان تیم ذو آهن اصفهان بود که در نهایت این دیدار در ورزشگاه شهید بهنام محمدی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نفتی های مسجدسلیمان با هدایت فراز کمالوند طی هشت دیدار قبلی خود یک برد، سه تساوی و چهار شکست را تجربه کرده بودند و با تفاضل(5-) و 6 امتیاز در جایگاه سیزدهم رقابت های جای داشتند و در این دیدار خانگی برای ارتقای جایگاه خود در جدول به دنبال کسب سه امتیاز بودند.

نیمه اول این دیدار تا دقیقه 36 بدون گل پیش رفت تا اینکه نفتی ها صاحب یک موقعیت ایستگاهی شدند که کرار جاسم آن را در دقیقه 37 به گل تبدیل کرد و تیمش را یک بر صفر پیش انداخت. این نتیجه تا پایان 45 دقیقه باقی ماند.

نیمه دوم این دیدار اما با گلزنی ذوب آهنی ها همراه بود. در این صحنه محمد خدا بنده لو روی ارسال عارف رستمی در دقیقه 66 با دروازه بان نفتی ها تک به تک شد و توانست گل تساوی و نجات بخش تیمش را به ثمر برساند تا این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان برسد  نفتی ها نتوانند از امتیاز خانگی بهره سه امتیازی ببرند و همچنان در انتهای جدول باقی بمانند.

فراز کمالوند در این دیدار ترکیب مجتبی لطفی، مهران امیری(78 میثم نقی زاده)، میرهادی میرجوان، جاسم کرار(55 سینا خادم پور)، محمد مهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی(78 محمد دهقان نژاد)، علی محسن زاده، علی عبدالله زاده، مهرداد هدایتیان(88 سجاد حیدری) و هاتف نادری را برای رقابت با تیم ذوب آهن انتخاب کرده بود.

امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، سید محمد قریشی، پارسا جعفری، آرمان قاسمی، بابا محمدی(70 مسعود ابراهیم زاده)، امیرمحمد پناهی(70 رضا خالقی فر)، سجاد جعفری(90 حسین ابراهیمی)، محمد خدابنده لو، سینا اسدبیگی و مرتضی خراسانی(55 عارف رستمی) نیز بازیکنان مهدی تارتار در این دیدار بودند.

قضاوت این دیدار بر عهده اشکان خورشیدی با کمک های علیرضا ایلدروم، دانیال باشنده، و شبیربهروزی است و سعید بطحایی نظارت بر این دیدار را بر عهده دارد.

مجتبی لطفی در دقیقه 27 از تیم مسجدسلیمان با کارت زرد داور جریمه شد.

لازم به ذکر است که تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با هفت امتیاز موقتا در رده 13 و تیم ذوب آهن اصفهان با 11 امتیاز در رده 9 لیگ برتر بیست و یکم قرار دارند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز