میدان دادن نکونام به بازیکنان آکادمی باعث بالا رفتن انگیزه ها شده است

۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۰:۱۵
کد خبر: ۱۲۷۶۶۴۳
میدان دادن نکونام به بازیکنان آکادمی باعث بالا رفتن انگیزه ها شده است
مدیر تیم های پایه باشگاه فولاد خوزستان گفت: در دیدار تیم های فولاد خوزستان و شهرداری نوشهر برای نخستین مرتبه توسط جواد نکونام دو بازیکن جدید از آکادمی فولاد خوزستان به میدان رفتند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی، با پیروزی سه بر صفر گام نخست از فصل جدید جام حذفی را محکم برداشت و این در حالی بود که جواد نکونام با اعتماد به"علی غلامزاده گماری"، این گلر جوان را از ابتدا درون دروازه قرارداد و از دقیقه 80 نیز"محمد امین حزباوی" دیگر بازیکن آکادمی فولاد را وارد زمین کرد.

مدیر تیم های پایه باشگاه فولاد خوزستان ضمن تشکر از حمایت های مدیرعامل باشگاه و همچنین اعتماد ویژه جواد نکونام و سایر اعضای کادر فنی به  ظرفیت و توان آکادمی فولاد ، اظهار کرد: جا دارد این پیروزی را به اعضای تیم و هواداران فولاد تبریک بگویم.

علی اکبر مهدی پور افزود: این برد علاوه بر صعود فولاد به مرحله یک هشتم، دارای شیرینی خاصی برای فوتبال استان و آکادمی فولاد بود چرا که با اعتماد کادر فنی تیم اصلی فولاد در دیداری رسمی دو بازیکن جدید از تیم های پایه در ترکیب تیم قرار گرفتند و به میدان رفتند.

مدیر تیم های پایه باشگاه فولاد خوزستان در پایان بیان کرد: این حرکت روحیه بخش باعث افزایش انگیزه بین بازیکنان و مربیان تیم های پایه شده و قطعاً این تعامل افزایش راندمان و پیشرفت باشگاه را در پی دارد./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز