تزریق بیش از ۵.۸ میلیون دوز واکسن در خوزستان/کاهش آمار بستری های کرونایی استان

۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۷:۴۶:۳۵
کد خبر: ۱۲۷۸۲۰۵
تزریق بیش از ۵.۸ میلیون دوز واکسن در خوزستان/کاهش آمار بستری های کرونایی استان
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تا کنون بیش از پنج میلیون و ۸۰۰ هزار دز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده که شامل حدود ۸۲ درصد جمعیت هدف یک دز واکسن و ۶۴ درصد هر دو دز واکسن را تزریق کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمد حسین سرمست شوشتری امروز شنبه چهارم دی ماه 1400 در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به روند افزایشی واکسیناسیون در خوزستان اظهار کرد: تا کنون بیش از پنج میلیون و ۸۰۰ هزار دز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده که شامل حدود ۸۲ درصد جمعیت هدف یک دز واکسن و ۶۴ درصد هر دو دز واکسن را تزریق کرده‌اند.

او با اشاره به کاهش موارد بستری های خوزستان گفت: موارد بستری ناشی از کرونا طی هفته منتهی به سوم دی نسبت به هفته پیش از آن ۴.۵ درصد کاهش یافته به گونه‌ای که اکنون میزان بستری‌ها در هر ۱۰۰ هزار نفر ۰.۴ درصد است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه در برخی از کشورهای جهان با وجود واکسیناسیون مناسب، اما شاهد نفوذ سویه اُمیکرون هستیم، افزود: تا شرایط در منطقه ما مناسب است باید میزان واکسیناسیون و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را افزایش دهیم‌.

سرمست شوشتری در پایان بیان کرد: تا کنون برخی ارگان ها همکاری خوبی با دانشگاه داشته اند و انتظار داریم سایر ارگان‌ها نیز در بحث تامین تجهیزات از جمله سرنگ به ما کمک کنند تا در امر واکسیناسیون دچار مشکل نشویم./انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز