صنعت نفت آبادان ۳ - ۱ آلومینیوم اراک؛

آتش نفت آلومینیوم را ذوب کرد/اولین شکست فصل اراکی ها در آبادان رقم خورد

۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۲۲:۲۵
کد خبر: ۱۲۸۰۰۸۲
آتش نفت آلومینیوم را ذوب کرد/اولین شکست فصل اراکی ها در آبادان رقم خورد
تیم صنعت نفت آبادان از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم باشگاه های کشور امشب میزبان تیم آلومینیوم اراک بود که در نهایت توانست مهمان خود را با نتایجه سه بر یک شکست دهد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم باشگاه های کشور عصر امروز چهارشنبه(هشتم دی ماه 1400) میزبان تیم آلومینیوم اراک بود که در نهایت توانست مهمان خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

صنعت نفت آبادان که از 11 دیدار قبلی خود دو برد، چهار تساوی، پنج باخت و 10 امتیاز کسب کرده بود در این دیدار خانگی به دنبال کسب سه امتیاز بود.

طلایی پوشان آبادان این دیدار را هجومی آغاز کردند و چندین مرتبه تا آستانه گلزنی پیش رفتند تا اینکه در دقیقه 32 رو ارسال شروین بزرگ محمد طیبی توانست اولین گل این دیدار را به سود صنعت نفت به ثمر برساند. این نتیجه تا پایان 45 دقیقه تغییر نکرد و شاگردان علیرضا منصوریان نیمه اول را با برد یک بر صفر به پایان رساندند.

نیمه دوم این دیدار اما طلایی پوشان روی یک غافلگیری گل تساوی دیدار را دریافت کردند. در این صحنه پاس میثم آقایی به اسماعیل شریفات رسید و این بازیکن در دقیقه 56 توپش را از خط دروازه احمد گوهری عبور داد و این دیدار را یک بر یک به تساوی کشاند.

صنعت نفتی ها که نمی خواستند امتیاز های خانگی را با حریف تقسیم کنند به حمله های خود ادامه دادند و با یک رقابت مسلط بالاخره توانستند در کمتر از 10 دقیقه گل برتری خود را به ثمر برساندد. در این صحنه روی پاس کاپیتان طالب ریکانی در دقیقه 66 محمد رضا غبیشاوی صاحب موقعیت خوبی شد و توانست گل دوم نفتی ها را به ثمر برساند.

نفتی های آبادان که در این دیدار بسیار متفاوت ظاهر شده بودند، هنوز از گلزنی سیر نشده بودند و به این دو گل قناعت نکردند تا اینکه پس از چند مرتیه حمله های ناکام باز هم به گل رسیدند. در این صحنه روی پاس به موقع فاخر تهامی در دقیقه 92 حسن بیت سعید صاحب یک موقعیت شد و این بازیکن با تجربه توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند و کار را در دقایق پایانی برای حریف سخت تر کند.

این نتیجه در نهایت تا سوت پایانی دیدار تغییر نکرد و صنعت نفتی ها در دیداری خانگی و جذاب توانستند حریف مدعی لیگ بیست و یکم را با نتیجه سه بریک شکست دهند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی در استادیوم تختی آبادان به دومین پیروزی خود دست پیدا کرد که آلومینیوم اراک پس از ۱۲ هفته متحمل اولین شکست این فصل خود شد. آلومینیوم اراک در طول یازده هفته از رقابت ها لیگ برتر دو گل دریافت کرده بود در یک دیدار مقابل صنعت نفت آبادان سه گل دریافت کرد.

علیرضا منصوریان در این دیدار، احمد گوهری، حسین ساکی، محمد طیبی، رضا یزدان دوست، امید خالدی، امید حامدی‌فر، محمود مطلق‌زاده، محمدرضا غبیشاوی، طالب ریکانی، حسن بیت سعید و شروین بزرگ را برای رویارویی با تیم آلومینیوم اراک به میدان رقابت فرستاده بود.

همچنین رسول خطیبی ترکیب حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، امیر نوری، محمود قائدرحمتی، اسماعیل شریفات، محمد علی‌نژاد و نیما درودی را برای این دیدار انتخاب کرده بود.

موعود بنیادی فر با کمک های علی میرزابیگی، حسن انتظاری و وحید زمانی قضاوت این دیدار و ابوطالب طاهریان بر  این مسابقه را بر عهده داشتند.

محمود مطلق زاده از صنعت نفت آبادان در دقیقه 11 با کارت زرد دارور جریمه شد.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با تفاضل منفی سه و 13 امتیاز موقتا با سه پله صعود در رده 12 و تیم آلومینیوم اراک با 21 امتیاز در رده چهار لیگ برتر بیستم جای دارند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز