بازگشت دوباره"محمود فکری" به نفت مسجدسلیمان

۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۰:۵۴
کد خبر: ۱۲۸۸۶۴۵
بازگشت دوبارهمحمود فکری به نفت مسجدسلیمان
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از حضور مجدد محمود فکری به عنوان سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، هدایت یزدی امروز پنج شنبه 30 دی ماه 1400 ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پس از برگزاری جلسه هایی با محمود فکری با او برای ادامه رقابت های لیگ برتر به توافق رسیدیم.

او با بیان اینکه از تلاش های کادر فنی قبلی تیم تشکر می کنم، گفت: امیدوارم با حضور فکری در تیم نفت مسجدسلیمان بتوانیم خاطره های خوب گذشته را تکرار کنیم و روزهای خوبی برای هواداران نفت در ادامه مسیر لیگ برتر رقم بخورد.

لازم به ذکر است که فکری سابقه فعالیت در نفت مسجدسلیمان را در کارنامه دارد و نفت در گذشته نیز با حضور این مربی جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورده بود. همچنین این سرمربی که نیم فصل دوم لیگ بیستم هم هدایت نفت را عهده دار بود، برای لیگ بیست و یکم نیز جزو گزینه های اصلی هدایت نفت بود اما به دلایلی این همکاری اتفاق نیفتاد.

پیش از این فراز کمالوند از ابتدای فصل تا کنون هدایت تیم نفت مسجدسلیمان را عهده دار بود که پس از دیدار هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور پس از شکست در آبادان، و ایجاد حاشیه هایی از سوی برخی لیدرهای مسجدسلیمانی، استعفای کتبی خود را به هیات مدیره تحویل داد و دیگر به مسجدسلیمان باز نگشت./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز