نفت مسجدسلیمان ۱ - ۲ پیکان؛

سبقت پیکان در مسجدسلیمان/شکست نفت در اولین حضور مجدد فکری

۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۶:۲۹:۴۱
کد خبر: ۱۲۸۹۶۸۶
سبقت پیکان در مسجدسلیمان/شکست نفت در اولین حضور مجدد فکری
تیم نفت مسجدسلیمان از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم باشگاه های کشور امروز میزبان تیم پیکان بود که در نهایت این دیدار را با نتیجه دو بر یک به مهمانش واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امروز(یکشنبه سوم بهمن ماه 1400) میزبان تیم پیکان بود که در نهایت این دیدار را با نتیجه دو بر یک به مهمانش واگذار کرد.

تیم نفت مسجدسلیمان طی 15 دیدار قبلی خود دو برد، پنج تساوی و هشت شکست را تجربه کرده بود و با 11 امتیاز چند هفته در جایگاه پانزدهم جدول رقابت های جای گرفته بود، نیم فصل دوم را با حضور مجدد محمود فکری به عنوان سرمربی آغاز کرده است.

نیمه اول این دیدار با برتری دو گله پیکان به پایان رسید و غلامرضا ثابت ایمانی در دقیقه 23 و دو دقیقه بعد یعنی در دقیقه 25 مجتبی حق دوست توانستند دروازه نفتی ها را باز کنند تا همچنان بحران نفتی ها مسجدسلیمان ادامه دار باشد.

نیمه دوم این دیدار اما با گلزنی نفتی ها آغاز شد و امیر روستایی در دقیقه 46 توانست یک گل از دو گل خورده را جبران کند اما این روند ادامه دار نبود و در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک منجر به شکست خانگی مسجدسلیمانی ها شد.

این دیدار با قضاوت رضا عادل و کمک محمدرضا مدیرروستا، مهدی سیفی و امیر سامان سلطانی و نظارت سید احمد صالحی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 11 امتیاز در جایگاه پانزدهم و تیم پیکان با 25 امتیاز در جایگاه ششم جدول لیگ برتر بیست و یکم قرار دارند./انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز