نظارت بر واحدهای خبازی شادگان تشدید می‌شود

۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۹:۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۲۸۹۷۰۳
نظارت بر واحدهای خبازی شادگان تشدید می‌شود
سرپرست فرمانداری شادگان از تشکیل کمیته بازرسی اداره ها برای بازدید روزانه از واحدهای خبازی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: نظارت بر واحدهای خبازی در شادگان تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور ظهر امروز یکشنبه سوم بهمن ماه 1400 در نشست کمیسیون آرد و نان شهرستان شادگان اظهار کرد: کمیته‌ای متشکل از فرمانداری، بهداشت، صمت، نیروی انتظامی و تعزیرات به صورت روزانه از نانوایی‌ها بازدید و ضمن بررسی کیفیت نان، آرد نانوایی‌ها را نیز مورد پالایش قرار دهند.

او بر تشدید نظارت تیم‌های بازرسی مشترک بر نحوه توزیع آرد و کیفیت تولید و عرضه نان در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: بهبود کمی و کیفی پخت نان مورد انتظار مردم است و با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، تشدید بازرسی و نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و کیفیت نان تولیدی یک ضرورت به شمار می رود.

سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به اینکه برای رضایت عموم مردم از نحوه پخت و ساعت های کار نانوایان باید اطلاعات لازم درب نانواها نصب شود، افزود: برای اطلاع عمومی باید تابلو ساعات پخت، سهمیه روزانه و تعطیلی روزانه نانوایی‌ها در شهر تهیه و در دید عموم مردم نصب شود.

صبری پور در پایان بیان کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی ناظر در حوزه آرد و نان بازرسی و نظارت لازم بر کار نانوایی‌ها در شهرستان شادگان داشته باشند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز