۶۰ درصد سیستم بهداشت و درمان را بانوان تشکیل می دهند/مسوولیت‌ پذیری و تقوا از خصوصیات بانوان همکار ما است

۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۲۰:۳۶:۴۰
کد خبر: ۱۲۸۹۷۲۴
۶۰ درصد سیستم بهداشت و درمان را بانوان تشکیل می دهند/مسوولیت‌ پذیری و تقوا از خصوصیات بانوان همکار ما است
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به نرخ ۶۰ درصدی حضور زنان در سیستم کاری حوزه بهداشت و درمان، گفت: مسوولیت‌ پذیری، تقوا، تلاش، کوشش، همکاری با خانواده، همراهی با مدیران و مسوولان جز خصوصیات بانوان همکار ما است که مخصوصا در حوزه بهداشت و درمان از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمدحسین سرمست در جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن که امروز یکشنبه سوم بهمن ماه با حضور مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان، جمعی از مدیران، بانوان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در تالار شهدای این دانشگاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک روز زن اظهار کرد: همانطور که حضرت فاطمه(س) اسوه خانواده خود، ایمه و امامان بود، اسوه همه انسان‌ها و زنان نیز است.

او با اشاره به نرخ ۶۰ درصدی حضور زنان در سیستم کاری حوزه بهداشت و درمان، گفت: مسوولیت‌ پذیری، تقوا، تلاش، کوشش، همکاری با خانواده، همراهی با مدیران و مسوولان جز خصوصیات بانوان همکار ما است که مخصوصا در حوزه بهداشت و درمان از اهمیت زیادی برخوردار است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: بانوانی که مسوولیت کاری و شغلی را به عهده می‌گیرند قطعا وظیفه مضاعفی را تقبل کرده‌اند که در کنار امور خانوادگی، با نظم و دقت همیشگی خود به تعهدهای شغلی نیز عمل کرده اند.

سرمست در پایان تصریح کرد: بررسی امور اداری نشان دهنده اینست که با توجه به تعداد زیاد بانوان در سیستم اداری، این افراد با پرکاری و فعالیتی مثال زدنی از ایجاد نواقص جلوگیری کرده و به تعهدهای خود به نحو شایسته عمل کرده‌اند که شایسته است از زحمت و خدمات آنها قدردانی و تشکر نمود‌.

لازم به ذکر است که ظهر امروز نیز سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور در خوابگاه دخترانه گلستان ضمن بازدید و رسیدگی به مشکل ها و خواسته های دانشجویان، از بانوان این خوابگاه با تقدیم شاخه گل تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز