افزایش زمین های تمرینی مجموعه صنعت نفت در سال ۱۴۰۱

۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۷:۲۸
کد خبر: ۱۳۰۹۷۲۳
افزایش زمین های تمرینی مجموعه صنعت نفت در سال ۱۴۰۱
عضو کمیته فنی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: طبق پیش بینی های انجام شده، سال آینده بر تعداد زمین های تمرینی مجموعه نفت افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، احمد پارو در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: استعدادیابی مدارس فوتبال و رده های سنی 6 تا 14 سال کمک شایانی به تیم های پایه ی صنعت نفت می کند.

او گفت: در حال حاضر تیم بزرگسالان صنعت نفت از تعدادی بازیکن تیم های پایه استفاده می کند که دسترنج مربیان سال های گذشته باشگاه و مربیان بومی آبادان است.

عضو کمیته فنی باشگاه صنعت نفت آبادان با ابراز امیدواری از ادامه دار بودن این فرآیند و انجام درست استعدادیابی، افزود: باید در کشف، پرورش و حتی حفظ بازیکن کوشا باشیم.

پارو بیان کرد: بازیکنان مستعدی در شهرستان آبادان وجود دارد و ما طی دو مرحله کار استعداد یابی در سطح آبادان را به انجام رساندیم، خوشبختانه اکثر بازیکنانی که این جا انتخاب شدند در سطح استان هم به مرحله ی نهایی انتخاب رسیدند لذا امید داریم با تدابیر اتخاذ شده از سوی مدیرعامل موسسه و رییس آکادمی در آینده شاهد شکوفایی بازیکنان خوبی باشیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص زمین های موجود که تیم های صنعتی نفتی در آنها تمرین می کنند، اضافه کرد: تمامی این زمین ها متعلق به شرکت پالایش نفت آبادان است که در قالب مسوولیت های اجتماعی، مدیر عامل شرکت پالایش نفت این همکاری و مساعدت را انجام داده تا تیم های شهر و حتی مجموعه ی صنعت نفت چه در مدرسه فوتبال و چه تیم های پایه و حتی آکادمی بتوانند از این امکان ها استفاده کنند.

عضو کمیته فنی باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: خبر خوش اینکه در سال آینده تعداد سه یا چهار زمین به مجموعه زمین هایمان اضافه خواهد شد تا کمبودهای موجود جبران شود، هر چند که تمام و کمال زمین ها در اختیار باشگاه، مردم و تیم های شهر قرار داده شده است.

پارو در پایان افزود: امیدواریم با انجام همکاری و هماهنگی خوب، تمام ظرفیت های شهر از این امکان ها بهره ببرند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز