شارژ مالی صنعت نفتی ها از محل توافق وزاری ورزش و نفت

۱۴۰۱/۰۱/۰۷ - ۱۷:۳۳:۱۵
کد خبر: ۱۳۱۳۰۴۹
شارژ مالی صنعت نفتی ها از محل توافق وزاری ورزش و نفت
عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت از شارژ مالی دوباره بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، روح اله محمدی امروز یکشنبه هفتم فرودین ماه 1401 ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: پس از پیگیری های فراوان، بازیکنان و کادر فنی تیم نفت ۲۰ درصد دیگر از مطالبه های خود را دریافت کردند.

او با بیان اینکه تا کنون نفتی ها ۵۰ درصد از سهم مطالباتشان را دریافت کرده اند، میزان دریافتی دیگر تیم ها را کمتر از این برشمرد و گفت: اعتبار مربوط به ۲۰ درصد پرداختی به نفتی ها از محل توافقنامه میان وزاری ورزش و نفت تامین شد.

عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان افزود: تلاش کردیم تا شارژ مالی پیش از فرا رسیدن نوروز انجام شود، اما به دلیل برخی مسایل اداری و بانکی، این فرصت به امروز یکشنبه(هفتم فروردین ماه ۱۴۰۱) موکول و به حساب بازیکنان و کادر فنی تیم صنعت نفت واریز شد.

محمدی در پایان از همراهی جلیل مختار یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی که با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه طی چند جلسه هماهنگی در سازمان برنامه برای به نتیجه رسیدن توافقنامه همراهی داشتند و همچنین همکاری حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان و فرماندار ویژه شهرستان آبادان تشکر و قدردانی کرد./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز