بازدید وزیر ورزش و جوانان از زیرساخت های ورزشی شهرهای بهبهان و باغملک+ببنید

۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۴:۳۸
کد خبر: ۱۳۲۱۴۰۱
بازدید وزیر ورزش و جوانان از زیرساخت های ورزشی شهرهای بهبهان و باغملک+ببنید
وزیر ورزش و جوانان با حضور در شهر های بهبهان و باغملک از اماکن و پروژه های نیمه تمام ورزشی این شهرها بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید حمید سجادی امروز پنج شنبه یکم اردیبهشت ماه با حضور حمید بنی تمیم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و رضا نجاتی معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با استفاده از بالگر به منظور تسریع، از زیرساخت ورزشی شهرهای بهبهان و باغملک بازدید به عمل آورد.

وزیر ورزش و جوانان ابتدا با حضور در شهر بهبهان از سالن و استخر خانواده این شهر که چندین سال به دلیل عدم اعتبار متروکه و بدون  استفاده باقی مانده بود، بازدید کرد. در ادامه با حضور در محل سالن منصوریه که از محل اعتبارهای نفت احداث آن آغاز شد و دارای پیشرفت فیزیکی 50 % بوده بازدید به عمل آورد این پروژه برای تکمیل نیاز به 000 50 میلیون ریال اعتبار دارد.

آخرین پروژه مورد بازدید سجادی و هیات همراهش که فرماندار، نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی و مسوولان ورزشی او را همراهی کردند، بازدید از مجموعه ورزشی 22 بهمن که دارای چمن و استیج تماشاگران است و سالن های چند منظوره نارنجستان و ولایت بود.

سجادی در پایان با حضور در نشست جمع بندی سفرش در فرمانداری بهبهان با مسوولان مربوطه در خصوص به تبادل نظر و گفت و گو پرداخت.

مقام عالی وزارت ورزش و جوانان سپس با حضور در شهر باغملک از پروژه مجموعه شهدای هفت تیر، استخر سرپوشیده(طی اردیبهشت ماه جاری به مناقصه گذاشته خواهد شد) این شهرستان، بازدید به عمل آورد و در نشست شورای ورزش شهرستان در محل فرمانداری شرکت کرد.

لازم به ذکر است که وزیر ورزش و جوانان سفر دو روزه خود را روز گذشته از شهرستان ماهشهر آغاز کرد و سپس از زیرساخت های ورزشی شهرستانهای آبادان و خرمشهر بازدید کرد

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز